matras topper

Gestart door Fam Knijff, april 09, 2017, 11:02:25 AM

Vorige topic - Volgende topic

Fam Knijff

wij gaan 24 april onze vouwwagen ophalen, (cabanon mercury) nu heb ik een vraagje. wij willen graag een matrastopper (140x200) meenemen. is dat wel mogelijk ?? zo ja, hoe nemen jullie hem dan mee.

muis

Onder het dekzeil past dat prima :J

Tago Herman

Bij ons blijft de topper op de matras liggen.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Sparky

Bij ons blijft de topper ook op het matras liggen, onder de harde deksel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

fenny-vdvelden

Wij hebben gekozen voor 2 stuks, 70x200cm. Wij leggen op ieder bed 1 en zo klappen we ze mee in. En we slapen heerlijk!

muis

Citaat van: fenny-vdvelden op april 09, 2017, 12:59:35 PM
Wij hebben gekozen voor 2 stuks, 70x200cm. Wij leggen op ieder bed 1 en zo klappen we ze mee in. En we slapen heerlijk!
welke dikte gebruik je dan want dat maakt nog wel wart verschil of het wel of niet kan

martijn82

Wij gebruiken gewoon luchtbed en werkt prima

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

CEO

Wij hadden bij de Louisiana de topper opgerold, die legden we op de keuken, onder het schuine deel van het zeil. Dan maakt de dikte niet zo heel veel meer uit, compact oprollen, met twee spanbandjes compact houden.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Fam Knijff

we zijn al weer wat wijzer geworden,  we zijn nog aan het denken 0m 70x200 (2x) of 1 van 140 x200 te pakken.. waar gaan jullie bevindingen hier over. en wat voor dikte is het beste 3 cm ?? of toch gewoon 7cm ??

Marcel78

Wij hebben een topper 140x200 van 3 cm en die gaat gemakkelijk onder het verlengde dekzeil. Bovenop voortent, de stoelen en tafel. Past prima. Mee inklappen gaat niet omdat het breder is dan het bed. Met 2 van 70 cm breed zou je er op elk bed een kunnen leggen, maar dat klapt niet praktisch in vrees ik. Daar is niet echt ruimte voor.

Succes en veel plezier met je Mercury!

fenny-vdvelden

Citaat van: muis op april 09, 2017, 04:11:50 PM
welke dikte gebruik je dan want dat maakt nog wel wart verschil of het wel of niet kan

Ze zijn 3cm dik (dun) en zijn van traagschuim, slaapt echt heerlijk! En klappen gewoon mee in gaat prima.

muis

:J onze matrassen waren officieel 5cm flutschuim en we hebben er toen een nieuwe matras in gekocht van 8 cm met veel meer stevigheid  :J dat was dan ook wel de max qua dichtklappen. Wij hebben ook een topper geprobeerd maar dat vond ik niet echt helpen, lag ik nog met mn heup op die harde plank.

Yona

wij hebben twee toppers gekocht van 70 bij 200.
Deze liggen dan op het onderste bed iets over elkaar (dichtgeklapt)
Holtkamper Aero 2022 • Cabanon Mercury deluxe 2016-2021 • Baco 4000 tent 2014-2015 • Daarvoor vliegen naar waar het maar warm is.

Joliebolie

Wij hebben dit weekend 2 toppers gekocht van tempur (7 cm dik 140x200) ben benieuwd. Ze passen niet echt onder het dekzeil (zie foto) dus overwegen nu het dekzeil te laten verlengen...
Iemand tips waar we dat kunnen laten doen?

Joliebolie

Vandaag maar opdracht het gegeven aan zeilmakerij om er een stuk tussen te laten zetten van 15cm. Wordt gelast.. kosten :)33] 150 ex btw... nou ja als we dan meer zooi onder het dek kunnen meeslepen 🤣