Welke tips en ideeën heb je gezien tijdens het klapweekend?

Gestart door muis, juni 04, 2017, 12:47:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

Frankie

Ik zou niet te vroeg juichen. Dat wit schijnt een incubatietijd van 6-8 weken te hebben. Voor de zomervakantie kan het gebeurd zijn.  :#

nieuweklapster

Die banaan met rolo en 43.......gewoon erin kwakken en verwarmen of zit er nog een andere gebruiksaanwijzing aan?  Ziet er heeeeeel lekker uit nl!

Hemertje

Citaat van: nieuweklapster op juni 08, 2017, 10:35:37 PM
Die banaan met rolo en 43.......gewoon erin kwakken en verwarmen of zit er nog een andere gebruiksaanwijzing aan?  Ziet er heeeeeel lekker uit nl!

eerst de banaan opensnijden  :#
banaan in een bootje van aluminiumfolie zodat de likeur niet over de BBQ of grillplaat heen gaat, zou zonde zijn  :P
dan de rolo's doormidden snijden en deze verdelen in de opengesneden banaan
de banaan vullen met likeur naar voorkeur, deze verwarmen tot de chocolade gesmolten is

en smullen maar...

nieuweklapster

eerst de banaan opensnijden  :#
banaan in een bootje van aluminiumfolie zodat de likeur niet over de BBQ of grillplaat heen gaat, zou zonde zijn  :P
dan de rolo's doormidden snijden en deze verdelen in de opengesneden banaan
de banaan vullen met likeur naar voorkeur, deze verwarmen tot de chocolade gesmolten is

en smullen maar...
[/quote]

Dankjewel! Heeeerlijk, het water loopt me nu al in de mond, zondag maar eens uitproberen.

Hemertje

Hemertje

Muis vertelde hier laatst dat ze de Kampeertafel in de flyer op het bed in de wagen heeft bij het inklappen

Bij de spacer nu zelf ook gedaan en past prima !

Goeie tip...

muis

2 zelfs, mooi dat het past, ik leg wel altijd de pootjes omhoog.

pwg-van-ej

Wij hebben bij Diep een mooi vakkenschort gezien (in 2 delen in de Kyte geplaatst) en 't hand/thee doeken haakjesrail in de keuken. De spullen hebben we in NL gekocht en in Italië hebben we 't allemaal netjes gemaakt voor gebruik in de Kyte... whoep whoep ik ben blij ... Thanks Diep

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Diep

Citaat van: pwg-van-ej op juli 30, 2017, 11:53:30 AM
Wij hebben bij Diep een mooi vakkenschort gezien (in 2 delen in de Kyte geplaatst) en 't hand/thee doeken haakjesrail in de keuken. De spullen hebben we in NL gekocht en in Italië hebben we 't allemaal netjes gemaakt voor gebruik in de Kyte... whoep whoep ik ben blij ... Thanks Diep

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Simpele oplossing en groot gemak  :J

Janneke Kolhoop

ejpwg

Citaat van: Diep op juli 30, 2017, 02:15:24 PM
Simpele oplossing en groot gemak  :J

Even wachten tot het najaarsweekend
Dan gaat er weer geklapt worden en kan ik er een foto van maken :)847]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro