Quechua 2 seconds pop up tent

Gestart door DrLivingstone, juni 09, 2017, 05:47:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

DrLivingstone

De keuze blijft spannend. Inmiddels ben ik er wel achter, dat 2 70cm brede matjes in een 2 persoons tent geen heel groot succes gaat worden  :P. Ben ik toch bang dat het een XL air gaat worden of tóch een 3 persoons.. hmm..
Iemand nog iets te koop misschien?

Yella

Citaat van: DrLivingstone op juni 18, 2017, 09:00:51 PM
De keuze blijft spannend. Inmiddels ben ik er wel achter, dat 2 70cm brede matjes in een 2 persoons tent geen heel groot succes gaat worden  :P. Ben ik toch bang dat het een XL air gaat worden of tóch een 3 persoons.. hmm..
Iemand nog iets te koop misschien?
Marktplaats??
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Spiegelbeeld

Doe jezelf en je kinderen een plezier en ga voor de 3-persoons air. In de praktijk is dat een 2-persoons tent en de "air" uitvoering heeft veel ventilatiemogelijkheden en dat is geen overbodige luxe met deze nylon tentjes.

DrLivingstone

De kogel is door de kerk en het is uiteindelijk een 2 SECONDS XL 2 AIR geworden. Deze is ruimer dan een standaard 2 persoons en net weer wat kleiner dan de 3 persoons Black & Fresh.

sanneman

Gefeliciteerd :-)
Hier voor de verjaardag van de oudste voor de 2 persoons black & fresh gegaan, ben benieuwd!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Spiegelbeeld

Hoog tijd voor een Quetcha meeting, hele spul naast elkaar en vergelijken en praktijktesten maar  bier