Airco

Gestart door arnodoos, juli 28, 2017, 12:37:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

ejpwg

Citaat van: Diep op juli 30, 2017, 01:44:20 PM
Oh, dat is wel heel leuk bedacht. Maar de windforce heeft toch een eigen c-form aansluiting of is dit nu anders?

Bij de Kyte hebben we 2 aansluitsnoeren van C-form naar standaard 230v stekker gekregen

Dus kunnen zowel de voorziening voor de 230v voor de Kyte (koelkast en verlichting) als het Windforce systeem (met koeling / verwarming) aansluiten op de eveneens meegeleverde haspel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Angie

Nou nee hoor, heerlijk gekampeerd in het koele Nederland dit jaar, en prima geslapen. De hetere gebieden bezoeken komt misschien ooit wel weer in een ander jaargetijde. :)

sanneman

Dat zou voor mij bijna een reden zijn om de flexi om te ruilen voor een kyte ;-)

Wat een briljant systeem!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Diep

Sterker nog, ik heb een Kyte maar dan zonder windforce. Je zou toch bijna .......  ::)

GJT

Lieve mensen, voordat jullie met z'n allen naar Emmen vliegen.... het verhaal van de fridge en de fryer als onderdeel van het windforce systeem is uiteraard 'niet helemaal' echt  :evil:

elianmars

Citaat van: GJT op juli 31, 2017, 07:36:14 AM
Lieve mensen, voordat jullie met z'n allen naar Emmen vliegen.... het verhaal van de fridge en de fryer als onderdeel van het windforce systeem is uiteraard 'niet helemaal' echt  :evil:

:H  WW

Ik vond het al zo knap dat je het binnen zoveel koeler kon krijgen  :#

sanneman

*draait weer om, terug naar huis*.

Sommige grapjes zijn niet grappig :-) helemaa blijmet een dooie mus! :-)

Diep

En het is niet eens 1 april :I
Wel een goed idee trouwens. Zouden ze wat mee moeten doen.

GJT

Ze kunnen er niets mee. Heb er net samen met ejpwg patent op aangevraagd. Zal ze krijgen.  :+

sanneman

Hahahaha

arnodoos

Dus niemand heeft het ooit uitgeprobeerd  en dus geen enkele ervaring.
Jammer, gaan we het zelf maar proefondervinden en delen we het hier!

metalpe

Ik heb zelfs thuis (helaas) geen airco...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

astridG

vicshorty heeft ooit in zuid Spanje een mobiele airco gekocht, zoek eens het topic ' wat heb jij voor het laatst gekocht 2015' en dan op pagina 57.
geen idee of het werkte, maar misschien kan je hem een pb-tje sturen.