Nieuwe Jamet-Easy 2018

Gestart door Grumpy, augustus 24, 2017, 08:03:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Grumpy

Een nieuwe Jamet in de folder De Jamet-Easy 2018 Twee persoons, geen keuken, snel opzetten en uit te bereiden met ruime luifel die ook weer dicht gemaakt kan worden zodat het een volwaardige voortent is Zeker geen nieuw idee maar hoe meer keuze....  :)
Toch wel benieuwd of het wat is, binnenkort eens bekijken

Pollotti

Heb hem net gezien bij de Wit. Ziet er goed uit, al is het niet helemaal mijn smaak. Vond het bed door de voeteneind instap minder groot lijken dan bv de cabanon of combi camp.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex

Nu nog een keuken die je niet hoeft te verzetten
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ccindy

Citaat van: Alex op augustus 24, 2017, 08:31:31 PM
Nu nog een keuken die je niet hoeft te verzetten

Dat was precies wat ik ook dacht!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Tago Herman

CiteerNu nog een keuken die je niet hoeft te verzetten   

Die zijn er toch?

Er zijn vouwwagens waar de keuken kan worden opengeklapt ( b.v. Alpenkreuzer, Camplet), en veel wagens met een doorloopkeuken, die aan de wagen kan blijven zitten.  :O
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

Alex

Kan hem nergens vinden bij deze jamet volgens mij.
Voor ons is deze bijna goed.
Alleen die keuken die als hij er is binnen blijft.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

wendyenbob

Zoals ik het lees zit er geen keuken bij, er staat:  "De stoere en ruige, maar toch elegant ogende zwarte EASY-wagenbak (zonder keuken)"

Boonstra

Gisteren bij de Wit geweest. Er zit inderdaad geen keuken bij. Jammer! Onze voorkeur gaat nog steeds uit naar een Aart Kok met XI bed

Pollotti

Citaat van: Boonstra op augustus 27, 2017, 02:50:25 PM
Gisteren bij de Wit geweest. Er zit inderdaad geen keuken bij. Jammer! Onze voorkeur gaat nog steeds uit naar een Aart Kok met XI bed
En welke is dat dan?

Ccindy

Citaat van: Pollotti op augustus 27, 2017, 02:56:49 PM
En welke is dat dan?

De Aart Kok Livingstone is er met XL bed
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Slinger

Citaat van: Boonstra op augustus 27, 2017, 02:50:25 PM
Is er al iets bekend over de prijs?

Grumpy

Klaar

Hier nog even een leuke foto van de EASY, een échte 2-persoons vouwwagen.
Eén van de vele combinatie-mogelijkheden bij gebruik van de diverse delen van de extra aan te schaffen luifel/voortent/grondzeil-uitbreiding !
Keuken moet je zelf creëeren, want die hoort er niet bij en is er ook niet als optie bij verkrijgbaar.
4 jaar 'n Jametic gehad, per NOV'19 'n Combi-Camp-Country (JULI'20 in gebruik genomen). Na brand in stalling-Bleiswijk in JUNI'23 een nieuwe CCC.

Alex

Mooie wagen.
Deze zou zomaar eens op onze lijst terecht kunnen komen mochten we moeten vervangen.

Koenta_kinte

Een echte tweepersoons zonder uitbreidingsmogelijkheden is wel een gok van Jamet. Je ziet dat andere merken ook tweepersoons bieden maar die kunnen dan wel uitbreiden met keuken en extra slaapplaatsen  (denk aan de Malawi). Die wagens zijn populair maar hebben juist door hun uitbreidingsmogelijkheden een veel grotere doelgroep. Bovendien is deze dan ongeveer net zo duur als de Malawi. Marketingtechnisch is het dus maar de vraag of dit een slimme zet is.