Kampeerbeurs Utrecht

Gestart door Chrisje, september 29, 2017, 03:35:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mustang

Zijn 5 jaar geleden voor het laatst geweest. Misschien leuk om weer eens te kijken. Ik vind alle campeermiddelen leuk van tent tot camper. Alles heeft zo zn voors en tegens. Momenteel heeft voor ons de vouwwagen verreweg de meeste "voors". Als we gaan wrs op vrijdag.

KampeerFan

Citaat van: Spiegelbeeld op september 30, 2017, 09:01:26 AM

ps. Kan iemand de titel aanpassen, zo sneu om over cadinges te praten.

+1 kinderachtig i.d. of je nu een tent, vouwwagen, caravan of camper hebt. Iedereen gaat met het zelfde doel weg, fijn vakantie vieren op zijn/haar eigen manier en mogelijkheden.

Wij gaan niet en wachten Caravana Leeuwarden even af.

HansAstro

Ik ga waarschijnlijk op vrijdag. Altijd leuk om even rond te kijken. Ik heb de HK ook voor het eerst op de beurs gezien (en daar gekocht). De Oostenrijks Stube  was de eerste keer ook heel leuk. Een flirtende muzikant (die dan op dat moment erg vals speelde  :>). Van alles te zien, soms ook elektrische fietsen, een aantal keren proef gereden, maar op een beurs nooit gekocht. Daarvoor toch naar een fietsenwinkel gegaan.

Klapkuikuh

Zou wel willen, maar nachtdiensten en zaterdag een week naar Terschelling.
Ook heel vervelend  :J :zw

caspar

Citaat van: Alex op september 30, 2017, 06:28:55 PM
Hmmm blijkt dat we zaterdag al iets hebben. :?
Dus kan zomaar zondag worden.
en jij werkt dit jaar niet op de beurs

Jootje1710

Citaat van: Jootje1710 op september 29, 2017, 08:35:57 PM
Ik weet ook nog niet welke dag  :J
De knoop is doorgehakt: ik ga op vrijdag de 13e :>
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Yolanda

Wij gaan zaterdag.  Met de gewonnen kaartjes bij kampeermeneer!   :> :>

Alex

Citaat van: caspar op oktober 05, 2017, 11:19:35 AM
en jij werkt dit jaar niet op de beurs
Klopt.
Er was wel interesse bij meerdere merken maar die hebben het dit jaar anders ingevuld.
Volgende keer misschien weer meer geluk en er zijn ook nog andere beurzen. :P
We gaan wel zaterdag met kaarten die we hebben gekregen van Campwerk.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Chrisje

Ik denk dat ik vrijdag ga, toch vroeg weekend.

sannie75

muis

herowebe

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

herowebe

Ik denk dat we ergens tussen half 11 en 11.00 uur er zijn.

Alex

Wij later want onze treinkaartjes zijn pas om 11:00 geldig. :P