Chattopic Voorjaarsklapweekend 2018

Gestart door Ccindy, oktober 26, 2017, 11:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Grrrrrrrr wil ik de vouwwagen ophalen past de stekker niet meer.. :?
De boel passend gemaakt en werkt de verlichting niet meer???? :?:?
Alles na gelopen en de remlichten en knipperlichten werkende gekregen wil ik nog iets testen zekering van de knipperlichten doorgebrand. :? :?
Mijn chinees is niet zo goed dus voordat ik die vervangen had..............

Eerst maar eens naar de automonteur om te kijken of de stekker op de auto nog wel goed is want volgens mij geeft de achterlicht poort van de auto geen stroom meer door. :?
Wil toch zeker weten of het bij de bron goed is voordat ik de kabels van de vouwwagen lostrek. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: Alex op april 28, 2018, 04:35:23 PM
Alles na gelopen en de remlichten en knipperlichten werkende gekregen wil ik nog iets testen zekering van de knipperlichten doorgebrand. :? :?

Eerst maar eens naar de automonteur om te kijken of de stekker op de auto nog wel goed is want volgens mij geeft de achterlicht poort van de auto geen stroom meer door. :?
Wil toch zeker weten of het bij de bron goed is voordat ik de kabels van de vouwwagen lostrek. :P
Dat is balen, Suc6
The need for the many outweigh the needs of the few

Yella

Citaat van: Alex op april 28, 2018, 04:35:23 PM

Dat lukt je toch zelf wel de stekkerdoos van de auto te controleren. Schema er bij. Multimetertje heb je vast wel. Anders gewoon lampje met 2 kabeltjes en testen maar. Zo doe ik het ook altijd en heb geen electro opleiding.
Vaak is het een kwestie van oxidatie in stekker of stekkerdoos door weinig gebruik. Dus antivocht o.i.d. wil ook nogal eens helpen. Er bestaan zelfs kleine borsteltjes om de stekkers schoon te borstelen. Idem voor de lampjes van je Cocoon, kan door het lange niet gebruik iets oxidatie tussen lampjes en contacten zitten. Gebeurt bij mijn aanhanger ook vaak.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Alex

Heb geen zin om de stekkerdoos los te halen omdat alles vast geroest zit.
En nu de tijd niet voor om het uit te zoeken.
Mijn multimeter zegt dat er 1 niet doorkomt maar de dealer zet er even zijn apparaat op en dan weet ik het zeker.

Die lampen word een heel ander verhaal. :(
Heb net een kapje eraf gehaald waar de remlicht het niet van deed.
Helemaal wit met poeder. :(
Dus hopelijk met wat boenen weer aan de gang te krijgen en anders helemaal vervangen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

olaf

Citaat van: Alex op april 28, 2018, 08:13:37 PM
Heb geen zin om de stekkerdoos los te halen omdat alles vast geroest zit.
En nu de tijd niet voor om het uit te zoeken.
Mijn multimeter zegt dat er 1 niet doorkomt maar de dealer zet er even zijn apparaat op en dan weet ik het zeker.

Die lampen word een heel ander verhaal. :(
Heb net een kapje eraf gehaald waar de remlicht het niet van deed.
Helemaal wit met poeder. :(
Dus hopelijk met wat boenen weer aan de gang te krijgen en anders helemaal vervangen.

Citaat van: Yella op april 28, 2018, 08:03:41 PM
Dat lukt je toch zelf wel de stekkerdoos van de auto te controleren. Schema er bij. Multimetertje heb je vast wel. Anders gewoon lampje met 2 kabeltjes en testen maar. Zo doe ik het ook altijd en heb geen electro opleiding.
Vaak is het een kwestie van oxidatie in stekker of stekkerdoos door weinig gebruik. Dus antivocht o.i.d. wil ook nogal eens helpen. Er bestaan zelfs kleine borsteltjes om de stekkers schoon te borstelen. Idem voor de lampjes van je Cocoon, kan door het lange niet gebruik iets oxidatie tussen lampjes en contacten zitten. Gebeurt bij mijn aanhanger ook vaak.
Vocht en oxidatie contactspray gebruiken.

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Hmmmm blijkt zoals gedacht in de stekker van de auto te zitten.
Dussss kan gaan knutselen

GJT

Citaat van: Alex op april 30, 2018, 12:39:50 PM
Hmmmm blijkt zoals gedacht in de stekker van de auto te zitten.
Dussss kan gaan knutselen

Iemand plat met de buik omlaag en hoofd naar achter, op de Cocoon binden (denk aan de spanbandjes):
- Linkerhand voor rechsaf.. rechterhand voor linksaf... beide handjes naar boven is het derde en vierde remlicht/.. 
- instructies via portofoon...?

muis

Alex

Goed bij hem ga ik ook niet in de buurt staan..

muis

Indeling is al klaar maar er is vast nog wel plek tussen de cara's :H >:(

Alex

Zet gjt daar maar tussen.
Lekker rustig

muis

Sorry Alex maar GJT heeft andere voorkeuren doorgegeven  :O

olaf

Citaat van: muis op april 30, 2018, 05:07:56 PM
Indeling is al klaar maar er is vast nog wel plek tussen de cara's :H >:(
Cara's.... ik dacht dat we de camping overgenomen hadden  :P