Chattopic Voorjaarsklapweekend 2018

Gestart door Ccindy, oktober 26, 2017, 11:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Citaat van: muis op maart 04, 2018, 09:25:34 PM
Vanmiddag heerlijk in de zon gezeten in de tuin, genieten dus :> kom maar op met het mooie weer
Was te druk bezig. :P
Tussendoor ook nog een folderloop gedaan met zoonlief.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

jari

Citaat van: muis op maart 04, 2018, 09:25:34 PM
Vanmiddag heerlijk in de zon gezeten in de tuin, genieten dus :> kom maar op met het mooie weer
Jaaa wij ook!! Dat doet je verlangen naar klappen zeiden wij tegen elkaar
Jevipro

muis

Echt super, ik had Herwine op bezoek dus wij hebben alvast een voorschotje genomen op het klapweekend :>

Leeuwhans

Ik kom hier niet zoveel meer. Weet niet of ik me hier moet aanmelden. Wij komen in ieder geval. we willen de Camplet op de zondag voorafgaande al neerzetten en gaan na moederdag wel weer weg. We zijn vorig jaar lid geworden van de NCC. Groetjes Leeuwhans en Esther

muis

Gezellig Hans, we zetten het ook in het andere topic :J

Daan Rene

Ik weet niet of het al eerder genoemd is maar zijn er mensen die er al staan in de mei vakantie?
En zijn er ook mensen die er ook staan vanaf het weekend er voor?

muis

Eerder komen kan vanaf 28 april, na 13.00 uur.

Als je eerder komt hoor ik dat graag ivm de indeling van het veld

Daan Rene

Citaat van: muis op maart 05, 2018, 04:58:04 PM
Eerder komen kan vanaf 28 april, na 13.00 uur.

Als je eerder komt hoor ik dat graag ivm de indeling van het veld

Dat snap ik.Maar het is nogal een geregel. Dus we moeten er dan even goed naar kijken. Ik heb daar dan ook geen auto of fiets en voorde hond moeten we ook even kijken vandaar mijn vragen

muis

Een deel is eerder ivm de opbouw van het veld en er zijn er ook die in het weekend ervoor komen :J

Daan Rene

Citaat van: muis op maart 05, 2018, 05:21:34 PM
Een deel is eerder ivm de opbouw van het veld en er zijn er ook die in het weekend ervoor komen :J

en die laten de vouwwagen dan opgebouwd staan. (Is er dan iemand die er op let.ik ben daar een beetje huiverig voor vandaar)

muis

Ik laat de wagen een paar dagen staan. (bij ons loopt de vakantie anders :N ) De anderen letten dan op de wagen :J

jari

Citaat van: Daan Rene op maart 05, 2018, 03:54:39 PM
Ik weet niet of het al eerder genoemd is maar zijn er mensen die er al staan in de mei vakantie?
En zijn er ook mensen die er ook staan vanaf het weekend er voor?
Wij komen 5 mei
Jevipro

Daan Rene

Citaat van: jari op maart 05, 2018, 07:13:09 PM
Wij komen 5 mei
En kom je dan alleen het weekend of ben je er de hele week

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

jari

Citaat van: Daan Rene op maart 05, 2018, 07:30:33 PM
En kom je dan alleen het weekend of ben je er de hele week

Vanaf 5 mei tot 13 mei zijn wij er
Jevipro

Daan Rene

Citaat van: jari op maart 05, 2018, 08:01:05 PM
Vanaf 5 mei tot 13 mei zijn wij er
Top dankje voor je antwoord. Ik hou er niet van onze vouwwagen open te laten staan met niemand in de buurt