Chattopic Voorjaarsklapweekend 2018

Gestart door Ccindy, oktober 26, 2017, 11:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Citaat van: sannie75 op maart 06, 2018, 09:40:03 AM
Geen probleem! Grote sociale controle  :P
:J :J die van mij staat ook een paar dagen alleen

Alex

Citaat van: sannie75 op maart 06, 2018, 09:09:13 AM
Ik ben de eerste week ook (grotendeels) alleen met de kinderen op de camping aangezien mijn manmoet werken en ik heb dan ook geen auto maar dat komt vast goed!
Getrouwd met een mammoet????!!!
Hmmmmm leuk mijn kronkel in mijn hoofd. ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sannie75

Wahahaha wat een spatie vergeten al niet kan veroorzaken

hoek_tre

Die voelt zich dan vast thuis in zo'n camping met bosrijk gebied :P Dat zou Alex ook weer schelen als je "manmoet" over de mtb route dendert. :#

jari

Citaat van: Daan Rene op maart 06, 2018, 08:55:05 AM
Maar hij blijft grappig.

Het geeft mij wel het gevoel dat er op de vouwwagen gelet word als we er niet zijn.
En dat was 1 van mijn puntjes waar ik mee zat. Nu kijken of we de rest ook kunnen regelen.

De hond mee is niet zo een succes als je alleen ben met de kids. Dus dan slaapt rene waarschijnlijk thuis. Ik heb dan geen vervoer maar zo te lezen zijn er meer mensen op de distel aanwezig.
Nog even goed over nadenken dus...

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Mocht je boodschappen nodig hebben kan je vast wel bij iemand aan kloppen en dan mee rijden. Voor de hond.. je staat in het bos dus lekker en wandeling met kids en hond geen fiets of auto nodig.
Jevipro

Daan Rene

Citaat van: jari op maart 06, 2018, 12:20:40 PM
Mocht je boodschappen nodig hebben kan je vast wel bij iemand aan kloppen en dan mee rijden. Voor de hond.. je staat in het bos dus lekker en wandeling met kids en hond geen fiets of auto nodig.
[/quote

dat het goed komt geloof ik ook wel.
De hond blijft lekker thuis want als hij alleen bij de tent is en schrikt kan het zo zijn dat hij in de tent hangt( al 2x meegemaakt)
En dat kan al gebeuren als hij je niet ziet

herowebe

Boodschappen doen is geen probleem. Ik heb een autootje.
En ik be  de eerste week alleen e  neem onze hond wel mee. Net zo gezellig en idd wandelmogelijkheden genoeg.

Alex

Zooooooooo de winter is nu wel weg denk ik.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Je weet maar nooit Alex, 2 jr geleden nog hagel en natte sneeuw in de meivakantie :O naar daar hoop ik niet op ::)

Laat het mooie weer naar komen O0

Paulvh

Citaat van: muis op maart 10, 2018, 11:54:07 AM
Je weet maar nooit Alex, 2 jr geleden nog hagel en natte sneeuw in de meivakantie :O naar daar hoop ik niet op ::)

Laat het mooie weer naar komen O0
ik heb in ieder geval mijn Zibro kachel nog niet opgeruimd. Dus mocht het weer toch tegenvallen dan kan ie nog mooi mee.

jari

Jullie hebben hoop ik toch wel op tijd jullie bestelling de deur uit gedaan???

Ik heb de zon besteld en een graad of 18. Meer mocht ook heb ik erbij gezet!!
Jevipro

Yolanda

Citaat van: jari op maart 10, 2018, 03:06:46 PM
Jullie hebben hoop ik toch wel op tijd jullie bestelling de deur uit gedaan???

Ik heb de zon besteld en een graad of 18. Meer mocht ook heb ik erbij gezet!!

Gewoon lekker temperaturen zoals vorig jaar Ria!  ;-)

muis

Ja dat zou lekker zijn :> :J O0

De bestelling is in november de deur uitgegaan O0

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.