Chattopic Voorjaarsklapweekend 2018

Gestart door Ccindy, oktober 26, 2017, 11:52:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

sannie75

Polyidus

Zeker ernaast !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Paulvh

Citaat van: Polyidus op maart 27, 2018, 10:34:33 PM
Ik breng dit jaar de lokale Vlaamse variant ook mee - Elixir d'Anvers - iets zoeter dan Nobeltje. Ik mocht als peuter al m'n pink in een glaasje doppen van m'n oma - nooit meer goedgekomen.
ik stel voor om de Hemelvaart naadloos te laten doorlopen naar de eerste pinksterdag  :H

Jootje1710

Citaat van: Paulvh op maart 28, 2018, 10:40:14 PM
ik stel voor om de Hemelvaart naadloos te laten doorlopen naar de eerste pinksterdag  :H

Goed plan!!!  WW
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

Woues

Hier weer even een berichtje. Door verhuisperikelen even niet meer op het forum geweest. Dat nu achter de rug en nu weer focussen op de vakanties👍.
En wij gaan a.s zondag bij een trigano odysse gl uit 2013 kijken.
Als dit goed voelt dan komen wij wellicht toch ook naar het klapweekend , toch weer even uitproberen. Is toch wat anders dan een jamet uit 1998🤗.

muis

Spannend, een Odyssee is idd wel wat anders dan de Jamet :J zou gezellig zijn als jullie weer meegaan :J succes en veel plezier zondag

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Daan Rene

jari

Jevipro

Nirak

Citaat van: Woues op april 04, 2018, 04:02:42 AM
Hier weer even een berichtje. Door verhuisperikelen even niet meer op het forum geweest. Dat nu achter de rug en nu weer focussen op de vakanties👍.
En wij gaan a.s zondag bij een trigano odysse gl uit 2013 kijken.
Als dit goed voelt dan komen wij wellicht toch ook naar het klapweekend , toch weer even uitproberen. Is toch wat anders dan een jamet uit 1998🤗.

Woues dat is een prima wagen, wij zijn ooit overgestapt van een Jamet Arizona naar de Trigano Odyssee. Makkelijker opzetten en opslagruimte onder het bed, scheelt een hoop tijd.
Dans met je hart en je voeten zullen volgen.

olaf

Gaat snel de tijd.

We hebben er zin aan
The need for the many outweigh the needs of the few

muis

Citaat van: muis op april 10, 2018, 05:53:17 PM
ong 55
58 om precies te zijn, we hadden toen veel late aanmeldingen door het mooie weer :>

Woues

De odyssee van 2013 is binnen :>
Aankomend weekend de boel openklappen en wat spul uit ons oudje over verhuizen. Kunnen we met klapweekend snel staan.
De jamet was prima maar veel te groot.

sannie75