verhalen en foto's klapweekend 2018

Gestart door muis, mei 14, 2018, 12:19:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

Citaat van: Frankie op mei 16, 2018, 12:45:32 PM
Wegens het grote aantal opnamen heb ik mijn foto's op mijn eigen webspace gezet. Ze zijn te vinden op http://www.digitalefotografie.com/voorjweeknd/

Mocht iemand op een foto staan en die foto om dringende redenen verwijderd willen hebben, dan hoor ik dat graag.
Mocht iemand een origineel willen hebben omdat hij of zij meent er bijzonder charmant op te staan, dan hoor ik dat ook graag, met vermelding van het fotonummer dat op de pagina's met thumbnails te zien is.

Wat een leuke foto's Frankie!

sannie75

Volgens mij heeft Vic36shorty beide demo's gefilmd

jari

Met dan aan nieuwklapster voor deze foto
Jevipro

ronijho

Niet veel foto's genomen  maar deze hoort echt bij het voorjaars klapweekend..

Carpe Diem

Alex

Nou eindelijk even een verhaal van mij.

We hadden de vouwwagen al een weekend ervoor opgesteld en zag al dat Wilma en Sandra druk bezig waren geweest.
En Piet kreeg alweer hulp met het neerzetten van de stroom paddenstoelen.
We werden netjes naar onze plek gewezen wat weer goed verzorgt was.

Na weer een paar daagjes gewerkt te hebben kwamen we wat later aan als gehoopt maar ja dit is eigenlijk wel normaal bij de familie Fortuin.
Deze keer wel veel meer dan een Drents  kwartiertje zullen we maar zeggen. :P
Alles stond er gelukkig al dus we waren zo klaar.

De dag erna alweer vroeg uit de veren want tja lang uitslapen zit er bij mij meestal niet in.
Want je weet maar nooit of de fiets jongens al bij de tent staan om je te ontvoeren naar de MTB track.
Dit is ook de dag van Bonny's Grote Bonte Bingo.
Die ging van start om 1600 en was zoals gewoonlijk weer een succes beter zelf als de jaren ervoor.
Al doende leert men.
Even naar de bespreking van de spooktocht heen en weer pendelen om er achter te komen wat ik vanavond moest doen.

De spooktocht was volgens te pubers een stuk spannender dan het jaar ervoor.
Maar door de leeftijd-grens bleven er niemand achter bij Cees en mij in de save zone al moesten we er een paar keer wel tegen praten om ze verder te krijgen. :P

Vrijdag niet naar het uitje geweest die geregeld was door Piet maar er was een goede opkomst volgens mij en werd dus zeer gewaardeerd.
Wat is een klapweekend zonder demo dus ook dit jaar was hij erweer.
De vouwwagenzaak heeft goed zijn best gedaan en kwam niet met 1 maar 2 wagens en kon wel weer merken dat de animo hiervoor groot is.
Er word dan serieus naar de wagens gekeken en met elkaar de voor en tegens tegen het licht gehouden.
Ook hiervoor mijn dank.

In de avond hebben we de vossenjacht dus veel geren over de velden en over de camping verspreid vele rare snuiters.
Wat een pret.
Al vond ik sommige vossen wel erg op zichzelf lijken. :P

Zaterdag ochtend weer eens op de fiets en hierdoor heb ik de koopjes markt gemist.

Nog wel even gekeken hoe fanatiek sommigen werden als het om een neuswiel weggooien ging .
Wat een pret. :P

Dit jaar was het dus een druk jaar met alles wat er werd georganiseerd maar wat een geslaagd weekend was het weer.
Denk je ik wil ook wat voor de kids organiseren meld je dan graag aan want vele handen maken...........
En op naar een volgend top weekend.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Wat is het toch leuk om al die foto's te zien :J Zo jammer dat we weer een jaar moeten wachten.

Wie heeft er nog meer foto's en verhalen?

Heb je iets gezien tijdens het klapweekend waarvan je denkt, dat wil ik ook. Dat horen we natuurlijk ook graag, vind ik leuk :# :J

muis

Deze foto's zijn gemaakt door Theun WW

De vossenjacht, op de camping en de spooktocht.

Alex

Heb het wel vaker gezegd maar wat ben ik er trots op dat we zoveel leden hebben die zich zo willen inzetten voor het klapweekend.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Yolanda

muis

Er is ook een leuke groepsfoto van de spooktocht, zou de maker die hier willen posten? (Ik weet niet wie hem gemaakt heeft  :X )

Ik werd net gebeld door Martijn van de Mitra Zeewolde dat ik de Nobeltje voucher gewonnen heb :> :>

Daan Rene

Citaat van: muis op mei 30, 2018, 01:15:31 PM
Er is ook een leuke groepsfoto van de spooktocht, zou de maker die hier willen posten? (Ik weet niet wie hem gemaakt heeft  :X )

Ik werd net gebeld door Martijn van de Mitra Zeewolde dat ik de Nobeltje voucher gewonnen heb :> :>
Bofkont.....

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Theu

Beetje geluk mag een mens op zijn tijd ook wel hebben.
Proost Wilma!

Proud owner of a Combi Camp Flexi T&T

Daan Rene

Citaat van: muis op mei 30, 2018, 05:32:55 PM
:# leuk hè
Nou inderdaad en ook heel vervelend :)12]:)16]

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk