Najaarsweekend chattopic 2018

Gestart door muis, juli 11, 2018, 10:45:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chrisje

muis

Ik moet even kijken wat mogelijk is maar wel bijtijds was mijn idee. Ik stuur je wel een berichtje als ik meer weet :J

Alex

Citaat van: Krizz op september 06, 2018, 10:16:42 PM
Nog steeds aan het nadenken?
nope het word hem dek ik niet.
De wagen gaat zaterdag weg om weer terug gedraaid te worden en dan druk ik hem druk ik de stalling in.
Zit op een project waar ik erg veel moet rijden dus als ik thuis kom heb ik geen zin meer om dan gelijk weer in de auto te stappen om richting Utrecht te gaan.
ook geen zin om in het donker nog even de boel op te zetten.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Krizz

Weersverwachting wordt steeds beter...
Ik neem de MTB mee... nog anderen die zaterdagochtend mee gaan een rondje route Zeist rijden?
The KubbKing is dead... long live the New King

muis

Het schijnt wel een mooie route te zijn, op de camping is 1 van de startpunten  :J

GertjanA

Onze eta is ongeveer tussen 4 en 5 s'middags

sannie75

Kirsten heeft tot 16.00 les... dus om 16.30 op zijn vroegst thuis....als we dan direct vertrekken rijden we hier al direct de file in....

pwg-van-ej

Tamara heeft tot 12.30 school en die halen we op met misschien de Kyte al achter de auto.. rond 15.00 uur in Zeist moet lukken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jootje1710

Citaat van: Krizz op september 14, 2018, 08:52:45 AM
Weersverwachting wordt steeds beter...

Helaas Krizz, na donderdag wordt het een stuk frisser en natter  :N maar daar laten we ons niet door van de wijs brengen tóch?
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

sannie75

Echt niet!! Gezellig dat Fleur ook mee gaat!

GertjanA

Veel slechter dan vorig jaar kan het niet worden toch? 17/18 graden, zondag droog, geen probleem wat mij betreft.

pwg-van-ej

Hallo allemaal,

Omdat wij maandag en dinsdag geen mogelijkheid hebben om de Kyte te laten drogen en wij de gok niet durven te nemen dat tie zondag droog ingeklapt kan worden, melden we ons af voor het Najaarsweekend... allemaal veel plezier.. (camping hebben we ook afgemeld)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

GertjanA

sannie75

Krizz

Vanavond nog vouwwagen inpakken.
Ik hoop morgen om 5 uur weg te kunnen rijden.
Zaterdag om 11.00 fietsdate met Bert (Van nieuweklapster) omdat Alex het af laat weten. Natuurlijk mogen anderen ook mee rijden.
The KubbKing is dead... long live the New King