Krakend bed Malawi 2.0

Gestart door Klapkuikuh, juli 25, 2018, 05:52:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klapkuikuh

Uiteraard zal dit topic het nodig me stof doen opwaaien door de titel.
Maar ons bed kraakt als een malle, met omdraaien is het al. Ik weet ook waar het vandaan komt namelijk de hoeken. Precies op de kruising van de opbergvakjes. De rand die rondom loopt kan je licht bewegen en als je dan op bed gaat liggen dan schuurt dat ergens langs.
Zijn er meer mensen met die klacht? Ik ga er sowieso mee terug want dit is geen doen zo.

Drikusniet

Bij ons kraakte het niet. Maar als dat het wel zou doen zou ik simpel wat plakvilt ertussen doen. Ik denk dan aan die rondjes die je onder een stoel of kast kunt plakken. Kost bijna niets.

Wolbert

ons bed kraakt ook af en toe, maar dat is gewoon thuis :H

Famvanstroe

Geen last van maar ons bed heeft een extra steun mischien dat die daar het meest op leunt deze steun is direct bij nieuwbouw gedaan door de dealer, omdat ik bang was dat hij te veel doorleunt op het handvat

Verstuurd vanaf mijn SM-A320FL met Tapatalk

Klapkuikuh

Hij steunt totaal niet op het handvat. Iets er tussen is niet te doen, heb ik al naar gekeken.
Denk dat ik hem bij de dealer neer ga zetten.

muis

Ik zou idd even bij de dealer langs gaan, een keer kraken is nog te doen maar bij elke beweging lijkt me heel irritant

Chrisje

Of gewoon heel stil blijven liggen :Z ::) ::)

Theu

Maar dat is dan weer saai. Heel saai.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

cbaken

Onze Malawi 2.0 net 3 weken gebruikt, maar geen krakend bed, gelukkig maar :)

Drikusniet

Bedacht me ook nog, dat als de 4 steunpoten niet ver genoeg uitstaan het bed ook wel wilde kraken. Denk daarbij er ook aan ze na 1 dag nog even na te stellen bij zachte grond en dan natuurlijk ook plankjes te gebruiken.

Klapkuikuh

Probleem is opgelost, ik ga hem maandag halen.
Dan ga ik horen wat ze gedaan hebben. Maar aan de pootjes lag het niet.
Wel super bedankt voor het meedenken allemaal.