Advies koelkast; plaatsing en gewicht en alternatief

Gestart door jvdpol, september 24, 2018, 09:07:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jhomburg

Oké ga even kijken hoe en wat , gisteren weer zitten dubben namelijk vind 200€ toch een boel geld voor een koelkast

KampeerFan

Wij gebruiken al jaren het kleine koelkastje van de blokker. Deze koste toen 50 euro.

Hemertje

Citaat van: Jhomburg op juni 24, 2019, 06:30:04 AM
Oké ga even kijken hoe en wat , gisteren weer zitten dubben namelijk vind 200€ toch een boel geld voor een koelkast

je koopt dan ook Comfort voor op de camping....

Urgje

Nicky75

Citaat van: Jhomburg op juni 24, 2019, 06:30:04 AM

Wij hebben zelf een Mobicool B40 (220V en 12V) welke wij maar 1x 2 weken gebruikt hebben. Hij staat nu al 2 jaar op zolder achter het knieschot wat ik toch zonde vindt. Het is een topapparaat waarbij je zelfs bij temperaturen van 30+ nog heerlijk koel bier hebt.  :>
Ik weet niet wat je uit wil geven, maar ik kan altijd even overleggen of wij apparaat nog gaan gebruiken of dat we hem gaan verkopen.

Update: Hij gaat in de verkoop. Heb hem al in de verkoopsectie gezet met een link naar MP.

Jeronimo

Wij hebben ook een koelkast zoals de mobicool b40 maar dan met digitale thermostaat. Echt een super fijn ding, we stellen hem af op 4 graden en zelfs met het warmste weer blijft alles lekker koud!
Die-hard mooi-weer-kampeerder

Hemertje

Citaat van: Nicky75 op juni 24, 2019, 10:15:42 AM

Update: Hij gaat in de verkoop. Heb hem al in de verkoopsectie gezet met een link naar MP.

Waarom je koelkast verkopen?
De laatste keer dat ik er 1 huurde op de camping betaalden we een €75-€80 voor 2,5 week
Met 3 jaar huren heb jeje aangeschafte koelkast eruit en aan jezelf...

Nicky75

Citaat van: Hemertje op juni 24, 2019, 09:40:57 PM
Waarom je koelkast verkopen?
De laatste keer dat ik er 1 huurde op de camping betaalden we een €75-€80 voor 2,5 week
Met 3 jaar huren heb jeje aangeschafte koelkast eruit en aan jezelf...

Wij hebben een kleinere auto gekocht, Opel Corsa (e), en als ik de koelbox in de kofferbak zet blijft er geen ruimte meer over. We hebben ook een dakkoffer, maar ook daar zit een limiet aan qua gewicht e.d. Eigenlijk vindt ik het gewoon een onhandig ding. Als ik iets nodig heb, bier :)23], ligt dat altijd onderop.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk