Chattopic voorjaarsklapweekend 2019

Gestart door GJT, november 13, 2018, 01:53:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

ejpwg

Citaat van: sannie75 op mei 22, 2019, 09:46:26 AM
Wel balen dat dochterlief woensdag tot 16.00 op school zit....eens zien of we daar iets op kunnen bedenken...

Dokters of tandarts afspraak om 14:00 ???

sannie75

ik zat meer te denken dat ze dan met de trein komt en we haar in Harderwijk oppikken ofzo  :#

Fassie

Ik ga de woensdag eerst met de kinders op schoolreisje. Met Devlin afgesproken dat het een soort van stop en go actie gaat worden. Hij zorgt dat de spullen gepakt zijn. Wij komen aan een meteen door naar zeewolde. Misschien wordt het ook nog anders maar dat weet ik nog niet.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Ccindy

Citaat van: sannie75 op mei 22, 2019, 09:46:26 AM
Wel balen dat dochterlief woensdag tot 16.00 op school zit....eens zien of we daar iets op kunnen bedenken...

Hier nog eentje die woensdag tot 16 uur school heeft... hopelijk valt het nog uit (laatste 3 uur dezelfde les)
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

sannie75

Ze kan meerijden met Annewien,  een vriendin die ook op klapweekeinde komt, dus kunnen we om 3 uur gaan rijden  :>

muis

:> :> woensdag ben ik vanaf 10 uur aanwezig op de Distel  :J Lekker San  :>

PaulvdH

Vanavond de panama up ophalen.. Laatste dingetjes checken en klaar maken voor volgende week... Donderdagmorgen vroeg vertrekken, want 'tis toch een reisje van twee uur naar Zeewolde.. :)4] #zinin #kannietwachten

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

muis

:> :> voorbereiden is ook al leuk :J

Komen jullie op donderdag Paul?

PaulvdH

Citaat van: muis op mei 23, 2019, 07:54:06 AM
:> :> voorbereiden is ook al leuk :J

Komen jullie op donderdag Paul?
Klopt, onze dochter gaat met school naar Engeland en komt woensdag op donderdag pas terug...

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

muis

Dan verwelkomen we jullie op donderdag :J

Hier hebben we er ook veel zin in :J

Bonny

Wij kunnen pas half vijf rijden .
Maar aankomende zaterdag komen we natuurlijk al de wagen plaatsen .
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Klavertjes

Wij zijn er bijtijds wo.ochtend (nog niet compleet, Jur komt met de trein na), rond 12u, is dat okay Wilma of te vroeg?
Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

sannie75

Citaat van: Klavertjes op mei 23, 2019, 09:33:57 PM
Wij zijn er bijtijds wo.ochtend (nog niet compleet, Jur komt met de trein na), rond 12u, is dat okay Wilma of te vroeg?

Dat is prima, Wilma is er dan. Vanaf 10 uur kan iedereen komen

muis

Hslootbeek

Hoi

Zoals gezegd veel zin in en ik hoop wel dat de weergoden ons wat gunstiger gezind zijn dan nu voorspeld :**

Henry