Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Achteruitbouw XL Holtkamper Cocoon  (gelezen 802 keer)

Roos85

• Klapper
  • **
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon
Achteruitbouw XL Holtkamper Cocoon
« Gepost op: januari 06, 2019, 02:02:52 pm »

Heeft er iemand nog een 2p achteruitbouw liggen die geritst kan worden aan een Holtkamper Cocoon uit 2003? En een kidsroom XL binnentent?

edwin_t

• Klapper
  • **
  • Geslacht: Man
  • Merk Vouwwagen: Holkamper Cocoon XL
« Reactie #1 Gepost op: januari 10, 2019, 07:45:49 pm »

Bij mijn weten bestaat er geen aanritsbare 2 persoons / xl uitbouw voor de cocoon.

De cocoon xl heeft een andere tent met groter grondzeil, de aanbouw zit daar aan de tent vastgenaaid en is dus niet afritsbaar.

Er is wel een aanritsbare 1 persoons / m uitbouw voor de cocoon. Op marktplaats worden die wel eens  los te koop aangeboden. Maar daar past geen 2 persoons kidsroom in.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

sanderh

• Klapper
  • **
  • Merk Vouwwagen: Geen
Re: Achteruitbouw XL Holtkamper Cocoon
« Reactie #2 Gepost op: januari 11, 2019, 08:39:55 am »

De 2 persoons kidsroom is helaas ook erg schaars.

Spiegelbeeld

• Klap prof
  • Holtkamper Cocoon S
« Reactie #3 Gepost op: januari 11, 2019, 10:49:07 am »

Ook wel logisch, die kidsroom is behoorlijk duur en onhandig, de oppervlakte van de klapkar wordt stuk groter en is nog onhandig ook.

Een losse tent is veel voordeliger en die kun je vaak veel beter op de kampeerplek neerzetten.

jari

• Goldmember 2018
  • Klap gek
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Merk Vouwwagen: Holtkamper Cocoon XL
« Reactie #4 Gepost op: januari 11, 2019, 12:33:08 pm »

Bij mijn weten bestaat er geen aanritsbare 2 persoons / xl uitbouw voor de cocoon.

De cocoon xl heeft een andere tent met groter grondzeil, de aanbouw zit daar aan de tent vastgenaaid en is dus niet afritsbaar.

Er is wel een aanritsbare 1 persoons / m uitbouw voor de cocoon. Op marktplaats worden die wel eens  los te koop aangeboden. Maar daar past geen 2 persoons kidsroom in.

Even een aanvulling. Er zitten wel ritsen in maar de achter wand is er 8nde4daad ondanks die ritsen niet eraf te halen het is gewoon een achteruitgang
Jevipro

sanderh

• Klapper
  • **
« Reactie #5 Gepost op: januari 11, 2019, 02:35:17 pm »

Ook wel logisch, die kidsroom is behoorlijk duur en onhandig, de oppervlakte van de klapkar wordt stuk groter en is nog onhandig ook.

Een losse tent is veel voordeliger en die kun je vaak veel beter op de kampeerplek neerzetten.

Kidsroom kan alleen in de Cocoon XL niet in S of M, het is dus eigenlijk gewoon een binnententje.

edwin_t

• Klapper
  • **
« Reactie #6 Gepost op: januari 11, 2019, 04:12:30 pm »

Hier ben ik het niet mee eens :)3]

Als de kinderen klein zijn is de kidsroom super handig. Ze liggen in hun eigen ruimte maar wel vlakbij en vanuit de voortent bereikbaar zonder naar buiten te moeten.

De xl uitbouw neemt extra ruimte in, maar dat doet een bijzettent ook. De xl uitbouw klapt direct mee uit en is nauwelijks extra werk om op te zetten. Een bijzettent moet je opzetten. Daarnaast moet je op veel campings voor een bijzettentje extra betalen (wat ik overigens niet begrijp maar goed).

sanderh

• Klapper
  • **
« Reactie #7 Gepost op: januari 11, 2019, 04:19:19 pm »

Hier ben ik het niet mee eens :)3]

Als de kinderen klein zijn is de kidsroom super handig. Ze liggen in hun eigen ruimte maar wel vlakbij en vanuit de voortent bereikbaar zonder naar buiten te moeten.

De xl uitbouw neemt extra ruimte in, maar dat doet een bijzettent ook. De xl uitbouw klapt direct mee uit en is nauwelijks extra werk om op te zetten. Een bijzettent moet je opzetten. Daarnaast moet je op veel campings voor een bijzettentje extra betalen (wat ik overigens niet begrijp maar goed).

Heb je hem toevallig niet nog te koop, ben op zoek? :P

Er was ook ooit iemand die een ander tentje gekocht had als binnentent en dat paste redelijk goed, maar dan voor 50 ipv 350 euro.

edwin_t

• Klapper
  • **
« Reactie #8 Gepost op: januari 11, 2019, 07:05:26 pm »

Heb je hem toevallig niet nog te koop, ben op zoek? :P

Nee, we gebruiken m zelf nog.

Yella

• Klap gek
  • Merk Vouwwagen: Ex Holtkamper Cocoon XL 2014 met Basekitchen XXL
  • Geen Cocoon meer, huisje in Hongarije en Karsten
    • Jawa.nl
« Reactie #9 Gepost op: januari 12, 2019, 11:11:52 am »

De XL uitbouw is op zich niet echt ruim met 140 cm breedte. Wij hadden gewoon een groot deken over een stok hangen, waar je normaliter de kidsroom aan hangt. De meiden vonden het prima. Makkelijk en goedkoop. En neemt weinig ruimte in om mee te nemen. En de XL klapt gewoon mee in en uit. Eigenlijk amper extra werk.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.
Pagina's: 1   Omhoog

Twittear