Wie gaat er dit jaar naar Frankrijk?

Gestart door RobB, april 21, 2019, 01:13:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

RobB

Ik wil absoluut geen paniek zaaien of mensen onrustig maken, maar de vraag is wie er dit jaar zijn vakantie in Frankrijk gaat houden?
Gezien de zeer vele en grote samenkomsten van de Gilets Jaunes (gele vestjes) zie ik hier toch een mogelijke bedreiging van de vakantie vreugde. Niet dat je direct last zal hebben van rellen maar bevoorrading van winkels, brandstofstations e.d. zou wel eens mis kunnen gaan.

Dus, wie wijkt er dit jaar uit?
Waarom kiezen tussen een vouwwagen of een caravan?

Jimmymichiels

We zitten er nu. 5dagen geweest. Eerst frankrijk door gereden naar valencia.
Niets van gemerkt  O0

sannie75

Wij gaan ook gewoon naar Frankrijk hoor, we zien het wel. Gaan op de bonnefooi

sannie75

Wie weet is het dus juist wel lekker rustig op de campings  :#

RobB

Waarom kiezen tussen een vouwwagen of een caravan?

Jon

Wij gaan naar Frankrijk, niet gaan is geen optie al is het maar om de lokale kas te spekken. Zeker op het platteland zijn de toeristische uitgaven welkom(kleine winkeliers en boeren) en het is een prachtig gevarieerd land natuurlijk.

En één miljard ophalen om een ouwe kerk te herbouwen terwijl er veel verborgen armoede is, daar heb ik toch wel wat moeite mee.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Lars

Gele vestjes zitten met name in de grote steden (Parijs en Lyon). Wij gaan daar niet heen, dus ik maak me nergens druk om!

Koos

Zoals al aangegeven, gele vestjes zitten niet op het plaats land

Drikusniet

En bijna ieder jaar zijn er wel stakingen,  tot nu toe nergens last van gehad.

Juttertje

Wij gaan ook gewoon, gaan niet naar de grote steden, dus verwacht er geen last van te hebben.

Jimmymichiels

Maandag terug gekomen van mesland. Orange gepaseerd, de ring parijs....
Nergens niets tegen gekomen. Het ging vlot

metalpe

Citaat van: Drikusniet op april 25, 2019, 08:29:38 AM
En bijna ieder jaar zijn er wel stakingen,  tot nu toe nergens last van gehad.
Dat ja. Er is altijd wel wat... Wij gaan sowieso naar Frankrijk. Alles al geboekt.

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

GertjanA

de Coxies

Net terug van weekje Parijs. Geen gele hesjes gezien. Uitgezonderd dan van de werklui her en der.