Nieuw youtube filmpje opzetinstructie Cabanon

Gestart door Tha A, april 23, 2019, 03:30:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Larss

Ik zie dat ze in die filmpjes (malawi) de wagen in de breedte waterpas zetten met de uitdraaisteunen. Is dat tegenwoordig OK? Ik dacht dat dat alleen mocht bij steunen die daar nadrukkelijk geschikt voor zijn.

sammyvannorel

Nee dat is niet oké.
Ik denk dat je je vergist, want eigenlijk is het alleen de bedoeling dat de pootjes stabiliseren. Het lijkt in het filmpje wel alsof een wiel van de grond komt, maar dat is (gelukkig) niet zo. Waterpas zetten doe je op de drie wielen. ( :off waarbij ik nooit snap dat mensen eerst hun neuswiel waterpas zetten en vervolgens enorm moeilijk doen met het waterpas krijgen van de as (in de breedte) ik gebruik een banaan indien nodig en rij daar een van mijn wielen achterwaarts op (met gebruik van de terugrij automaat) en vervolgens slinger ik de dissel naar boven of beneden. Dan is het waterpas zetten een fluitje van een cent)
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Larss

Tuurlijk, en dat doe ik ook altijd zo :D

Maar die dame zegt letterlijk "Daarna draai je de uitdraaisteunen uit. Hiermee kun je de vouwwagen in de breedte waterpas zetten en stabiliseren." Zullen ze vast geen garantie op geven.

sammyvannorel

Ik kan natuurlijk iets zeggen over vrouwen en vouwwagens opzetten, maar laat ik dat niet doen... :H
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Theu

Wacht maar tot je het volgende filmpje hebt gezien. Dan gaat "ze" ook nog Engels praten. :-s

Ik weet uit ervaring dat het heel anders kan zijn.

https://youtu.be/DIHsLqZSwS4

Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....