Nieuw, de Trigano Camptrail.

Gestart door muis, april 25, 2019, 12:56:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

sammyvannorel en 1 gast bekijken dit topic.

Rob26

Wij krijgen as zaterdag een trigano camptrail. Hoe zijn jullie ervaringen wat betreft het laden van de bak
, ik heb begrepen dat de bak niet open kan wanneer de tent nog ingeklapt is. Hoe doen jullie dat?
Groeten Rob

CEO

De laatste post in dit topic dateert van 2019... misschien krijg je minder reacties dan verwacht :O
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Jer81

Citaat van: Rob26 op juli 11, 2026, 08:44:30 PMWij krijgen as zaterdag een trigano camptrail. Hoe zijn jullie ervaringen wat betreft het laden van de bak
, ik heb begrepen dat de bak niet open kan wanneer de tent nog ingeklapt is. Hoe doen jullie dat?
Groeten Rob
Zo te zien in de brochure heeft hij idd geen easy pack.
Ik heb er zelf geen maar wel een vouwwagen die ook geen easy pack heeft. Het is voor mij vrij simpel. Als ik hem aanschaf klap ik hem een keer thuis open, stop alles wat met kamperen te maken heeft en erin kan blijven liggen erin. Vervolgens heb ik al mijn kampeer spullen altijd bij me. Als ik daar een weizging in aan wil brengen doe ik dat op de camping wanneer die toch open staat. En als ik de vouwwagen weer verkoop pak ik hem op de camping helemaal leeg of nog een keer thuis (muv alles wat bij de wagen hoort). Het kost mij dus gedurende de periode dat ik de vouwwagen heb slechts 2 keer extra openklappen. Wel raad ik aan om dan een disselbak te nemen voor gasflessen en andere zaken die je wel mee wil nemen maar thuis wil houden. Sowieso is een disselbak aan te raden als ruimte om haringen, gasflessen, skottel en dergelijke in mee te nemen. 

Ik vind het ontbreken dus niet zo heel bezwaarlijk, zeker niet bij een lichte en snel open te klappen vouwwagen als de Camptrail.

Ik heb ook een wagen gehad met easypack (maar zonder dissel, dat was onhandig) en dat beviel me ook maar matig. Zeil losmaken. Ik had er nog een bult bovenop liggen (tafels, stoelen, kastje enz) en de veren zijn daar echt te zwak voor. Dus of dan eerst alles er vanaf halen en dan open klappen of met veel kracht omhoog duwen en er dan een bezemsteel tussen zetten oid.

Wat je wel kan overwegen, maar dat moet je maar even ervaren in de showroom is of je de bak uberhaupt wel handig vind met of zonder easypack. Ze zijn vrij diep. Daardoor kan je er heel veel in doen maar daardoor kan je ook moeilijk bij je spullen als je het niet handig aanpakt.

poldertoerist

Het is een tent bovenop een aanhangwagen. En de aanhanger moet je laden via de klep achterop.  Je zou iet op rails/wieltjes kunnen gebruiken om het laden makkelijker te maken.
Het is jammer dat je aan de aanhanger van Trigano vast lijkt te zitten . Je hebt ook aanhangers met een klep.  zou je die kiezen dan heb je wel een soort easypack.

Het was een van de vouwwagens die voor ons ook kanshebber was. Maar viel te snel af dus helaas ken ik m maar oppervlakkig.
Adventure Awaits