nieuwprijs Cabanon Mercury deluxe 2011

Gestart door Urgje, april 28, 2019, 07:09:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Urgje

Weet iemand dit?
Ik wil die van ons verzekeren maar volgens de rekentool van Unive was de toenmalige aanschafwaarde 6.595 Dit kan niet kloppen, maar ik heb graag de werkelijke cijfers voorhanden als ik ze bel.
Alvast hartelijk dank!

sannie75

Komt toch aardig in de buurt denk ik. Win hadden het grotere broertje van de Mercury ook uit 2011 en die was € 8995,00 dit was inclusief avant garde pakket (disselbak, reservewiel en zonneluifel) en inclusief watervoorziening  en luxe luifel.

Urgje

Daarom ging ik uit van een bedrag richting de 8000 incl Avant Garde pakket. Pakket wil ik uiteraard meeverzekeren

sannie75

Staan er hier bij de bestanden geen oude prijslijsten meer van Cabanon?

muis

Nee die hebben we niet maar in 2017 was de Mercury de luxe met avant-garde pakket 8699.

Zal nog even verder zoeken

muis

Nu is hij 8999 excl Avant-garde pakket. Ik denk dus ook dat het genoemde bedrag wel aardig klopt.

Wil je het helemaal zeker weten zou je de Wit in Schijndel kunnen mailen,  zij zijn de importeur:J

Jorien

Ik heb thuis een prijslijst uit 2010 liggen. Kan vanavond voor je kijken...

Urgje

Citaat van: Jorien op juni 07, 2019, 07:49:27 AM

Graag!

Alex

Citaat van: Jorien op juni 07, 2019, 07:49:27 AM
Zou het mogelijk zijn om die in te scannen of een duidelijke foto van te maken.
Dan kan die op het forum gedeeld worden.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden