Project Kouzina (disselkeuken voor HK Nano)

Gestart door Alberik, april 28, 2019, 10:30:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alberik

Bij het aankopen van de Nano hebben wij niet de keuken aangekocht. Dit omdat we deze te groot vinden. Daarom zelf een keuken gemaakt. Na vele uren van brainstormen, uitzoeken, bestellen, knutselen, enz. enz. is hier dan ons resultaat. In bijgevoegde pdf een aantal foto's van ons project.

Hemertje

Mustang

Matthijs_164

Respect - dat ziet er fantastisch uit en boordevol slimme en handige ideeen. Erg mooi gemaakt, veel plezier ermee!

Urgje

OhPeeCee

Respect.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Hemertje

welke formica heb je eigenlijk voor het blad genomen, hoe dik is deze en waarmee/hoe heb je het vastgelijmd?

spikehome

Mooi gemaakt hoor.
Kruiwagen idee ook zeer goed.
van trigano naar holtkampers naar een shelter

Bagheera

Mooi zeg! Die bakjes onder de disseltafel zijn slim! En dat plekkie voor dat krat ook, leuk!

CEO

Ik geef niet zo vaak complimenten in knutsel-topics, maar hier maak ik graag een uitzondering! Wat onwijs mooi gemaakt!
Duidelijke, persoonlijke keuzes gemaakt en een geweldig afwerkingsniveau.

Ik ben niet zo'n merken fanboy, maar nu wel de opmerking: meer dan 'Holtkamper-waardig'...
If you choose not to decide, you still have made a choice!

ccponsje

Complimenten! !

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

RDDR

Sluit me aan bij de voorgangers: dit ziet eruit alsof het van Holtkamper zelf komt. Erg fraai (en ver boven het niveau wat ik zelf zou kunnen)

sammyvannorel

Super mooi gebouwd! Bij welke keukenzaak kan ik hem bestellen?  :H

Waar ik nog wel benieuwd naar ben: hoe kom je bij de opslagruimte onder het gasstel als je aan het koken bent?

En verder een vraag voor mijzelf: hoe noem je de beugels waar je de aanhaaktafel aan hangt? (en waar koop je ze) Dit lijkt mij wel wat om aan mijn Cabanon Cuisine te fabrieken.
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Hemertje

Citaat van: sammyvannorel op april 29, 2019, 04:12:38 PM
Waar ik nog wel benieuwd naar ben: hoe kom je bij de opslagruimte onder het gasstel als je aan het koken bent?

Dat noemen ze nou voordenken i.p.v. nadenken  :#