Zekeringen auto branden door

Gestart door Bonny, mei 12, 2019, 09:27:05 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Zeker niet.
Zit 10 amp in en die blijft zo.
Led is natuurlijk een optie.
Maar niet alle auto's kunnen zomaar met led overweg volgens mij.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

PenH

Moderne auto's met gloeilampcontrolesysteem (3x woordwaarde...) snappen inderdaad vaak niks van ledlampen. Het wattage van de ledlamp is zo laag dat de auto 'denkt' dat het lampje stuk is.

Misschien een goede oplossing voor de Cocoon met de dubbele lampjes. Je zou twee normale en twee led lampjes kunnen plaatsen (aan iedere kant 1 normale + 1 led). Het wattage is dan niet veel hoger als bij het enkele lampje (zekering blijft heel), de auto geeft geen storing en je kunt de volledige lichtunit gebruiken.

Alex

Maar dan kom ik ook boven de waarde
Dit omdat ik ook nog lampjes van mijn fietsendrager moet optellen
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

PenH

Citaat van: Alex op mei 12, 2019, 07:38:06 PM
Maar dan kom ik ook boven de waarde
Dit omdat ik ook nog lampjes van mijn fietsendrager moet optellen
Dus je hebt de autoverlichting + de Cocoon verlichting + de fietsdrager verlichting...
Begint onderhand hierop de lijken :)6]

Lars

Ik hoor gelijk het bijbehorende liedje  ::)

Alex

Tja ik heb de regels niet bedacht.
Maar beperk me nu dus tot alleen die van de fietsendrager.