Hangt je vouwwagen achter een eigen auto of achter een leaseauto?

Gestart door muis, mei 19, 2019, 08:25:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Nicky75

Sinds mei dit jaar private lease. De C-max (diesel) ging eruit omdat we de km's niet meer reden en we er nu nog een redelijk bedrag voor kregen. We rijden nu een Opel Corsa 1.0 turbo uit 2019. zaterdag vertrekken we richting de Ardeche, kan ie meteen laten zien wat ie waard is. :#

imperia

Sinds juni 2019 rijden wij private lease, een Opel Crossland X 1.2 turbo 110pk
Ik vouw mijn wagen hier, ik vouw mijn wagen daar.
Ach, was het maar zomer 🌞 het hele jaar.

Longdude

De auto is van ons zelf, elke keer weer een flinke uitgave maar het is ook een aardige hobby geworden  :J

metalpe

Allebei zelf betaald ;)
Eentje van 2006, liefhebbersauto, ik probeer hem zo lang mogelijk bij te houden, en eentje van 2019, die is volgende week jarig en kan er ook nog wel wat jaren tegen :)

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

martijn82

OhPeeCee

Eigen auto, bij het item wat trekt de vouwwagen is net een nieuwe foto gepost, zoek een blauwe BMW touring

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Didi

Ik heb ook mijn leaseauto (Toyoto Corona 180pk Powerhybrid) uit prive gehaald om gewoon weer een echte auto te gaan rijden. Ik heb nu een CitroenC5 V6 met 207pk en 280nm.....wel weer een verademing om gewoon weer kracht en soeplesse onder je rechtervoet te hebben...
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos

sammyvannorel

De kogel is door de kerk, ik verander van werkgever en moet mijn lease auto inleveren, ik ga weer 'prive' rijden. En wel een V60 uit 2015, die op Diesel loopt. Ik ben benieuwd hoe deze mijn vouwwagen trekt, waarschijnlijk een stuk stabieler dan de Megane die ik nu rijd, blij dat ik van dat gedrocht af ben.
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

Theu

Een V60 of een Megane dat is nogal een verschil. Gefeliciteerd met je nieuwe baan en de auto.

Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....

Jeronimo

Eigen auto; een Audi A4 35tfsi, is een heerlijke auto om mee te reizen. Inmiddels wel recht op een leaseauto dus binnenkort eens kijken welke elektrische auto's fijn rijden en in het budget passen. En anders houden we deze gewoon  :)
Die-hard mooi-weer-kampeerder