Chattopic najaarsklapweekend 2019

Gestart door muis, juli 24, 2019, 11:38:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

Je kunt altijd je kar omdraaien Frankie, zullen wij iets zachter doen. Decibelletje ofzo..

muis

GertjanA

Alex

Citaat van: GertjanA op juli 29, 2019, 06:02:25 PM
Je kunt altijd je kar omdraaien Frankie, zullen wij iets zachter doen. Decibelletje ofzo..
Tuurlijk decibeletje minder.
Gaat jullie ook echt lukken ;)

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

pwg-van-ej

Citaat van: Alex op juli 30, 2019, 09:02:46 AM
Tuurlijk decibeletje minder.
Gaat jullie ook echt lukken ;)

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Nou zou het... als het goed is zijn wij er ook... maar wij zijn altijd heeeeel rustig:):)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

par

Nu we de groene voorwand hebben bij onze flexi voelen we toch iets van een sociale druk om ook te komen  :evil: maar we nemen dan door onze Ties wel wat extra decibellen mee. En bewaking. Moeten ons alleen nog even aanmelden, maar als dat rond is zetten we onszelf op de lijst.  :)

Theu

Citaat van: par op juli 30, 2019, 06:23:48 PM
Nu we de groene voorwand hebben bij onze flexi voelen we toch iets van een sociale druk om ook te komen  :evil: maar we nemen dan door onze Ties wel wat extra decibellen mee. En bewaking. Moeten ons alleen nog even aanmelden, maar als dat rond is zetten we onszelf op de lijst.  :)
Waarom doe je dat?? ;-))
Nu voel ik mij verplicht om ook te komen. En dat alleen om de voorwand te kunnen bezichtigen.
Jammer genoeg zit bij ons dat weekend al veel te vol.

Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

sammyvannorel

Is het ook mogelijk om een dagje langs te komen: ik weet niet of ik de vrouw zo ver krijg om het hele spul weer achter de auto te knuppen maar Renswoude ligt wel erg dicht bij ede.
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

sannie75

Uiteraard mag dat, maar gezelliger is om gewoon mee te gaan  :#

sammyvannorel

Citaat van: sannie75 op juli 30, 2019, 07:16:59 PM
Uiteraard mag dat, maar gezelliger is om gewoon mee te gaan  :#

Ja snap ik, we werken eraan  :J
Kamperen: een fortuin uitgeven om als oermens te leven

muis

Citaat van: Theu op juli 30, 2019, 06:55:03 PM
Waarom doe je dat?? ;-))
Nu voel ik mij verplicht om ook te komen. En dat alleen om de voorwand te kunnen bezichtigen.
Jammer genoeg zit bij ons dat weekend al veel te vol.

Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Gezellig Theu  :#  :J :J

sannie75

Dmeulen

Wij willen wel komen maar moeten wel de weersvoorspelling in de gaten houden (geen mogelijkheid tot drogen thuis).

Toch al aanmelden met slag om de arm of afwachten?

Verstuurd vanaf mijn PCT-L29 met Tapatalk