Welk merk klapkar heb je (nieuwe poll)

Gestart door muis, november 09, 2019, 11:01:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

Kevin

Wij hebben een Malawi 2.0 met panoramaluifel en zonneluifel en voorwand. Heerlijk met dit toch wat koude en natte weer. Voor de kinderen een achtertent.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

muis

Jer81

Mijn stem gewijzigd. Alhoewel we al een tijdje geen vouwwagen meer hadden stond die nog op Camp-let. Die is vervangen voor een Kip Navigator, maar we hebben inmiddels een nieuwe Alpenkreuzer Campfire gekocht. De Kip komt te koop voor de liefhebbers.

Hobbes

kimopo

Wij zijn van de Jametic overgegaan naar de Keizer Weekender en hopen die in 't voorjaar te komen showen  :>
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

metalpe

Poll werkt precies niet via Tapatalk.
Wij hebben al wat merken gehad.
Eerst een cabanon mercury voor 1 of 2 zomers, daarna 6 zomers de Trigano Odyssee en nu wachten we vol ongeduld op onze nieuwe combi camp country :)

De vouwwagen wordt telkens sneller, en de benodigde plek kleiner.

Verstuurd vanaf mijn motorola one hyper met Tapatalk

OhPeeCee

Cocoon Windforce. Bevalt prima. Is slechts 5 jaar oud, staat nog niet in de planning om vervangen te worden
De zwarte auto is nu een blauwe

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

WPT

Een hoop Holtkamper fans hierzo. Niet echt een realistische weergave van op de camping maar denk wel van waar de meest fanatieke mensen / fans zitten

Ebbingnl

Miriam

Na 2x jamet nu overgegaan op Holtkamper
Als scout begonnen met allerlei kleine stormtentjes,
Jamet Arizona 2002
Jamet Rondo XL 2012
Holtkamper kyte windforce 2015

EdwinC

Ik mis de Buite Lewe nog in het rijtje.
Buite Lewe 2 Tenttrailer

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Bonny

Tis vannacht druk geweest met mensen met een buite lewe van 0 naar 21 in 1 nacht
???????
Niet heel geloofwaardig
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

EdwinC

Lijkt mij ook veel idd. 1 stem komt in ieder geval van mij  O0
Buite Lewe 2 Tenttrailer

Miekje

Alpenkreuzer Waterfront. Geen idee hoe ik die poll invul.