Porta poti

Gestart door martijn82, april 27, 2020, 04:32:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

martijn82

Wij hebben van een kennis een nieuw porta poti gekregen. Dus nu willen wij die gaan gebruiken als nacht wc in plaats van een emmer. Alleen een mega nadeel zo laag. Vooral omdat Marleen 1m82 is. Hebben jullie iets gemaakt of idee om het hoger te maken?

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Tago Herman

Ik ben 1,93, en wij hebben jarenlang een porta porti gebruikt. Voor 1 x in de nacht een beetje gymnastieken.  Het is maar waar je een probleem van maakt.
Een jaar niet geklapt is een verloren jaar

martijn82

Citaat van: Tago Herman op april 27, 2020, 04:36:49 PM
Ik ben 1,93, en wij hebben jarenlang een porta porti gebruikt. Voor 1 x in de nacht een beetje gymnastieken.  Het is maar waar je een probleem van maakt.
Mijn vrouw heeft fybromilagie dus die is niet zo lenig meer helaas

Jer81

Op de bestemming een krat bier kopen, leegdrinken, omkeren en de Porta Poti erop zetten?

Rijksen

Aan een verhoging zat ik inderdaad ook te denken. Wel goed nadenken dat plastic op plastic lekker kan glijden. Je wil s' nachts niet met Porta Poti en al door de voortent gaan lijkt mij  :>

martijn82

Citaat van: Jer81 op april 27, 2020, 06:03:24 PM
Op de bestemming een krat bier kopen, leegdrinken, omkeren en de Porta Poti erop zetten?
Drink geen bier. Maar wel een idee

Theu

Als je geen bier drinkt is het niet handig om met een krat te beginnen. Dan zou ik het bij 1 of hooguit 2 flesjes houden. ;-) :-))

Kamperen met de CC Flexi T&T. Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Rob Roos

Op de plaats van bestemming neem je uit de supermarkt en leeg krat mee. Ze zullen wel opkijken bij de kassa, maar je voldoet het statiegeld en klaar is Kees. Op de camping leg je een rubber matje op het krat (dat omgedraaid staat) en zet daar de PP op.
Aan het einde van de vakantie lever je het krat leeg weer in en krijg je je statiegeld terug.
Overigens zou ik deze truc eerst thuis uitproberen of het werkelijk een oplossing is.
Succes.

Lars

Hebben ze kratten buiten Nederland/Belgiƫ/Duitsland?

Jon

Gewoon een kistje timmeren van berken-of populieren multiplex en daar een laagje anti-slip op lijmen. Het kistje kun je verder gebruiken om spullen in te doen bij vervoer.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Hemertje

zo'n opvouwbare krat niet al in je wagenbak liggen?

Urgje

Een klapkrat lijkt me niet tof, die kan inklappen. Zou thuis een test doen met een bierkrat!

Jeronimo

Ik zou gaan voor de eerder genoemde optie van een kistje timmeren. Als je die zo maakt dat hij aan de binnenkant net iets groter is dan de buitenkant neemt het ook nog nauwelijks ruimte in. En je kan het ook nog eens op de ideale hoogte maken.

Die-hard mooi-weer-kampeerder

PenH

Citaat van: Jon op april 28, 2020, 04:12:03 PM
Gewoon een kistje timmeren van berken-of populieren multiplex en daar een laagje anti-slip op lijmen. Het kistje kun je verder gebruiken om spullen in te doen bij vervoer.
Precies, dit lijkt me een geweldige oplossing @Jon! Onderweg de Porta potti erin, op de camping het kistje omdraaien en de Porta potti erop! Overdag kun je misschien zelfs het kistje over de Porta potti zetten. Dan is ie uit het zicht en heb je meteen een bijzettafeltje.

de Coxies

Citaat van: Jon op april 28, 2020, 04:12:03 PM

Top idee! Zou het wel goed aflakken. Kun je hem goed schoonhouden.