Chattopic najaarsweekend 2020

Gestart door muis, juli 13, 2020, 09:14:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

GertjanA

sannie75

Zo hier al druk bezig met voorbereidingen en inpakken, heb er enorm veel zin in  :>

muis

:> :> ik ook, morgen nog werken en dan vrijdag rond half 11 op de camping :> :>

GertjanA

Denk dat wij tussen 2 en 3 er zijn. Morgen kar halen. Pakken is al bijna klaar :-)

Theu

Vandaag heeft Jantine verzonnen wat we willen neerzetten tijdens de proeverij. Zover zijn we al.
Oh ja ik heb een ophaal afspraak gepland bij de stalling.
Kijken of er morgen al het eea in gepakt kan worden. Ik hoop er vrijdag aan het eind van de ochtend te zijn, maar plannen wijzigen nog weleens hier in huis.

Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....

muis

GertjanA

Even applaus voor de organisatie, dat het bestelde weer daadwerkelijk geleverd wordt. En volgens schema.. 👏

sannie75

WW  WW is dit jaar idd goed op bestelling bezorgd, we hebben  het vanmiddag  alvast in ontvangst genomen  :>

muis

Citaat van: GertjanA op september 17, 2020, 08:27:09 PM
Even applaus voor de organisatie, dat het bestelde weer daadwerkelijk geleverd wordt. En volgens schema.. 👏
WW WW en daar mag iedereen van meegenieten,  wij zijn de lulligste niet :#

Theu

Ik zal mij er gepast op kleden.

Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....

Chrisje

Zo, haast alles ingepakt. Nog een paar uurtjes pitten en dan gezellig naar het westen. Heb er zin in.
Ik hoop er rond de middag er te zijn.

Hemertje

Rijksen

Het paste dit keer niet de agenda maar hoop volgende keer mee te kunnen. Veel plezier dit weekend !

muis

Trissje

Nou het wordt iets later dan de bedoeling was, maar wij zijn bijna klaar voor vertrek  :#