Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: 1   Omlaag

Auteur Topic: Voorstellen en Onderdelen holtkamper feluka gezocht  (gelezen 996 keer)

ev

• Klapper
  • **
  • Merk Vouwwagen: holtkamper feluka
Voorstellen en Onderdelen holtkamper feluka gezocht
« Gepost op: augustus 18, 2020, 08:46:09 pm »

Hallo,
Eerst even voorstellen: ik ben Esther en met mijn gezin (2 jonge kindjes plus man) hebben we onlangs een holtkamper feluka gekocht. Helaas is deze in veel slechtere staat dan gedacht, maar na een paar dagen kamperen hebben we toch besloten hem te houden en te proberen hem op te knappen.
Mijn vraag is daarom of er toevallig mensen zijn die onderdelen hebben van de feluka die ze niet meer gebruiken (kans lijkt me klein, maar wie weet!). Een aantal stokken is niet meer in orde en het tentdoek is ook vrij slecht. De binnentent is volgens mij gekrompen en daarbij ook heel erg vies en gescheurd. Bak is wel prima verder. Ik ben benieuwd!
Hopelijk gebruik ik dit forum trouwens juist, ik heb dit niet eerder gedaan  :)

Theu

• Goldmember 2020
  • Klap gek
  • Geslacht: Man
Re: Voorstellen en Onderdelen holtkamper feluka gezocht
« Reactie #1 Gepost op: augustus 18, 2020, 11:09:39 pm »

Echt fout doe je het hier zelden. :)6]
En als het dan toch niet helemaal juist is zijn er een aantal enthousiaste mensen die dat met liefde recht zetten, en uitleggen wat er .... Nou vul verder maar in.
Met jullie Feluka kan ik je helaas niet helpen.

Klappen met de Combi Camp Flexi T&T.
Niet omdat het moet....

dirkf

• Klapper
  • **
  • Geslacht: Man
  • Merk Vouwwagen: Zambezi Original
Re: Voorstellen en Onderdelen holtkamper feluka gezocht
« Reactie #2 Gepost op: oktober 03, 2020, 08:49:32 pm »

Eindelijk tijd om wat door te lezen. Onderdelen voor een Feluka heb ik niet wel een complete wagen. Deze heb ik gekocht voor de keuken die ik inmiddels op een andere wagen heb gezet. Je mag de wagen die nog goed is voor € 300 ophalen.
Pagina's: 1   Omhoog

Twittear