Chattopic voorjaarsklapweekend 2021

Gestart door muis, december 01, 2020, 07:19:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ccindy

Citaat van: Alex op mei 06, 2021, 02:11:43 PM
Wilma was me voor.

Wilma kan beter even genieten van haar rust nu het nog kan  :P
Don't be afraid to fail, be afraid not to try

Rijksen

Helder dank jullie wel. We hebben er zin in om onze "medeklappers" te ontmoeten. :>

Alex

Even de jubileum presentjes gebracht bij de bikkels in Dronten.
Hoop toch echt dat het at warmer gaat worden en zeker droger.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

Gezellig dat jullie er waren,  inmiddels is het droog en warmer  :J O0

Rijksen

Volgens mij zijn de vooruitzichten goed  :>

Alex

Nou vandaag kun je tenminste je korte broek aandoen Wilma.

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

muis

cahummel

Het lukt ons helaas niet om ons project op tijd af te krijgen, we moeten wachten op de stickers die besteld zijn, en kunnen dan pas de bak weer gaan opbouwen, dus dat wordt waarschijnlijk najaarsweekend. Daarnaast heeft mijn vrouw weekenddienst op de huisartsenpost precies in dat weekend, dus dat werkt ook al tegen  cry

muis

Jammer maar dan bewonderen we hem een volgende keer :J :J

Geert-Jan

Nog 1 nachtje slapen, dan is het zo ver!  :K
Ongebruikelijke vraag: Ik heb via Marktplaats een campingkastje verkocht aan mensen uit Tilburg. Kom zelf uit Amersfoort. Verzenden kost € 13,- (afmeting 110x20x20). Komt er misschien iemand op het klapweekend uit Tilburg en wil dit kastje tegen een vergoeding meenemen?

Alex

Hopelijk trekt het weer nog wat bij.

En er zijn wel eens vreemdere dingen gebeurt op het forum dus wie weet heb je geluk.

muis

Goedemorgen :> :>

De zon staat aan, we hijsen de vlag zo in top en vanaf 11.00 uur gaan we los.  Tot straks  :zw :zw

Mdroog

Hou een mooi plekkie vrij.... ik kom na mn werk!!!!!😂😂👍🏻👍🏻

Ccindy

Wij komen morgen; zoonlief heeft nog school vanmiddag en vanavond nog hockeytraining, dus dan zouden we er op zijn vroegst om 21:00 uur kunnen zijn. Zie het niet zitten om dan de vouwwagen zelf nog op te zetten, want manlief werkt op woensdagen altijd laat..

Dus wij doen morgenochtend rustig aan en komen eind van de ochtend die kant op, bestel maar vast een zonnetje voor ons!
Don't be afraid to fail, be afraid not to try