De utieme tip voor kamperen met de vouwwagen

Gestart door Marjolein_B, april 08, 2021, 12:37:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

Caroline S

Citaat van: Marjolein_B op april 10, 2021, 11:24:53 AM
Dat doe ik ook met het kinderspeelgoed hier :)

Haha, precies! Ik doe het zo met (een deel van) de tekeningen en knutsels hier. Even naar een plek uit het zicht en als er dan geen alarm komt door naar het eindstation  :O

Heel af en toe wordt ik wel gesnapt natuurlijk, wanneer één van de kinderen ineens in het eindstation (papiercontainer) kijkt. Maar goed, ik krijg het tegenwoordig wel uitgelegd dat we bij zo'n hoge productie dan nog een 2e huis nodig zouden hebben voor alle knutsels en tekeningen...

(O ja, ongezien gaat ook goed met de kleding (onderbroeken) van manlief waarin de gaten echt té groot worden).

Maar goed, even on-topic blijven: pannenkoeken bakken op de gladde bakplaat van de Safari Chef ipv in de koekenpan!

CEO

Offtopic: Kinderknutsels werden uit zicht gelegd, gescand en daarna naar het eindstation. Dan kunnen ze ze later toch terugzien.

Ontopic: De ultieme wagen bestaat niet. Je zult ofwel jezelf, ofwel je wagen moeten aanpassen om te zorgen dat gebruik en wens met elkaar in evenwicht zijn. Waarbij voor ons het aanpassen van de wagen gelukkig ook weer het nodige plezier geeft!

Tweede ultieme tip (sorry, een wijs mens schreef ooit: If you choose not to decide, you still have made a choice!): Zoek je ultieme koffie. Ik geniet erg van een bakkie koffie op zijn tijd. Dus hebben wij vanaf dag 1 gezocht naar wat voor ons het ultieme bakkie koffie het best benaderd. Thuis een volautomatische bonen machine, op de camping van een regulier camping koffiezetter, via behoorlijke oploskoffie en een percolator naar de nespresso en een koffieschuimer. Is voor iedereen anders, maar we halen hier veel kampeerplezier uit.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Marjootje

Kan de Nespresso ook op de camping?
Ben bang dat de stoppen er uit vliegen.
Is toch zo'n 1300 watt

Spiegelbeeld

Twee ultieme tips zelfs:
1. Klappen doen we pas onder Lyon
2. In een kwartier aan het bier

CEO

Citaat van: Marjootje op april 29, 2021, 10:42:40 AM
Kan de Nespresso ook op de camping?
Ben bang dat de stoppen er uit vliegen.
Is toch zo'n 1300 watt
Wij zoeken altijd op minimaal 8 ampere. Dan kan alles probleemloos draaien (waterkoker, nespresso, melkschuimer, kraan, koelkastje, verlichting. Kacheltje en koffie gaan niet altijd samen).
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Marjootje

Dank, we kijken even, of er nog ruimte over is.  :J

Marjolein_B

Nou we zijn weer terug van ons eerste weekendje met de vouwwagen. Ik heb geprobeerd de tips toe te passen, behalve die van binnen een kwartier aan het bier want die had ik nog niet gelezen toen   :#

Geprobeerd om vanaf minuut 1 de vakantiemodus aan te zetten, dat is niet helemaal gelukt, maar de rest van de minivakantie wel.

Er kan duidelijk minder speelgoed mee. Bal, emmer en puzzelboekjes is wel genoeg (dat laatste voor de zesjarige en mijn wederhelft ;-))

klapjes_arendsen

Naast de gereedschapset, plakband meenemen!

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

---------------