Aanpassing Aart kok Livingstone 2019

Gestart door Rijksen, april 17, 2021, 06:36:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rijksen

Na het eerste kampeer jaar in 2020 dit weekend de wagen weer uit de stalling gehaald.

Vandaag 2 aanpassingen gedaan.

1. Dubbele wcd bijgemaakt in de bak.

2. Bevestiging gastank in keukenkast verplaatst van het midden naar achterin het kastje.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

de Coxies

LarsNL

Hoe heb je die gasfles aansluiting veranderd? Lijkt me ook wel een goede, want snap niet dat hij halverwege zit!

Rijksen

Gewoon losschroeven en achterin weer vastschroeven. Gaat wel iets over het ventilatie rooster heen maar dat vond ik geen probleem.

LarsNL

(nog niet met onze wezen kamperen, dus wist niet dat het met schroeven zat), maar at to the to do list! :D

Dank!

Rijksen

De brandstoftank met petroleum voor de zibro kachel aan de buitenzijde van de bak gemonteerd. Scheelt ruimte in bak en geen risico dat bij een lekkage de bak onder de petroleum zit.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ceel

Dat van die brandstoftank vind ik wel een mooi idee; ga ik misschien ook wel gebruiken voor onze CombiCamp; beter dan zo'n plastic can mee te nemen...

Rijksen

Afgelopen zaterdag een mooi bestekbakje gehaald bij Dille en Kamille

Past precies in de la van onze Livingstone en past mooi bij de rest van het hout.

https://www.dille-kamille.nl/bestekbak-met-5-vakken-beukenhout-34-x-24-5-cm-44020510.html

Rijksen

Afgelopen weekend weer aan het klussen geweest. Voor een goede verdeling van gewicht liggen bij ons de tafels en stoelen achterin de bak. Alle zware zaken zoals tenten, luifels, bbq etc in het middel op de as en kratten met kleding tegen de dissel/keuken. Bij een tussenovernachting willen we vaak wel de tafel en stoel er uit maar dan viel alles wat in het midden lag om en kon je de volgende ochtend je wagen deels weer opnieuw inpakken. Nu een demontabel schotje gemaakt.

CEO

If you choose not to decide, you still have made a choice!

Theu

Sommige dingen kunnen zo eenvoudig zijn.