Van tent naar vouwwagen

Gestart door neenkhoorn, mei 24, 2021, 08:11:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Plaatjes zijn we zeker gek op.
Als je een vouwwagen zoekt die op een tent lijkt dan kom je zeker bij een smitveld terecht.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Ebbingnl

Citaat van: Alex op juli 12, 2023, 04:37:35 PM
Plaatjes zijn we zeker gek op.
Als je een vouwwagen zoekt die op een tent lijkt dan kom je zeker bij een smitveld terecht.

Of KeesKampeert...

Jon

Citaat van: neenkhoorn op juli 12, 2023, 01:05:00 PM
Afgelopen week zijn we geslaagd voor een vouwwagen! Een Smitveld Violist XL (nieuw model van Smitveld, 2 + 2 +2 slaapplekken), blijven we toch heel dicht bij het tent kamperen.
De makkelijk verplaatsbare keuken (zicht op de kinderen tijdens koken) en het langere bed (220cm lang) zijn voor ons doorslag gevende punten geweest.

En met een 3de onderweg :) wordt de ruimte krap in de tent...

Ik zal proberen wat mooie plaatjes te plaatsen als we gaan kamperen  :J

Mijn 'advies' van mei 2021 heeft zoden aan de dijk gezet :P. Veel plezier! Goede keus...
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

neenkhoorn

Citaat van: Jon op juli 13, 2023, 01:10:58 AM
Mijn 'advies' van mei 2021 heeft zoden aan de dijk gezet :P. Veel plezier! Goede keus...

Zeker! As. zaterdag ophalen  :>

neenkhoorn

De zomervakantie is al weer even voorbij, maar nog even een plaatje om na te genieten :-)

De nieuwe smitveld Violist XL (6 slaapplekken  :J)

poldertoerist

Adventure Awaits

Jon

Mooi! Het lijnenspel van de(ze) Smitveld is ongeëvenaard :) . Mooie foto ook....
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Zeldenrust

Wat een flinkert. Mooie tent! Wel een klusje om op te zetten?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Zambezi River Camp Cross-road 2016

neenkhoorn

Thanks!
De eerste keer wel even een klusje om op te zetten, maar ik denk dat het beter en makkelijker de volgende keer gaat.
Het opvouwen ging wel erg makkelijk, onze eigen spullen opruimen was veel meer werk...