Hoeveel campings bezoek je gemiddeld tijdens de zomervakantie

Gestart door panevino, februari 13, 2009, 09:29:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

panevino

Ik ben benieuwd naar het gemiddelde van DE vouwwagen-bezitter...
// Marcellino Pane e Vino \\

fish

Wij gaan regelmatig verkassen. Blijven meestal 3/4 dagen staan. We zijn dan ook echte trekkers :#

Alex

1 tje.
We zetten de wagen 2 weken op de zelfde plek neer.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

fish

erik hendriks

Wij blijven op 1 plek staan.
trekken is geen optie met ons gezin
vorig jaar marveld, en dit jaar gaan we naar de molenhof

gaaf

Tot vorig jaar 1 camping per vakantie.
Dit jaar voor het eerst rondtrekken(Noorwegen).
We zullen zien hoeveel campings we aandoen  :**.

fam stok

sinds vorig jaar de vw in bezit en gelijk lekker op vakantie gemiddeld zitten we toch tussen
3 a 6 campings per 3,5 wk vakantie :o     :K

groeten

mr4hughz

We hebben de laatste vakantie 3 aangedaan maar verkassen wegens het weer/omgeving die ons niet beviel, maar we blijven liever op 1 stek

vlekkenbertje

Het eerste jaar hebben we 3 campings bezocht in 2 1/2 week tijd, afgelopen jaar gewoon 2 1/2 week op 1 camping gestaan dus ik heb gestemd op mijn gemiddelde: 2..
Eerste jaar was leuk, trekken en aparte streken bekijken maar hebben gemerkt dat dat toch wel veel extra werk geeft met inpakken en weer opzetten, en dat terwijl wij een jametic hebben die toch redelijk vlot staat.
Maar we hebben afgelopen jaar toch veel meer rust gehad, dua dit jaar gaan we weer gewoon op 1 camping staan.

marcel.s

ik kan nie wachten toot het weekend ik heb er echt zin in  :W

muis

Bij ons is het kiezen en lekker blijven staan, geen stress in mijn vakantie  :** :** hooguit bij het opzetten  :H :# :H :#

Belgskes

Ook wij planten onze VW op 1 plaats neer om er dan 3 weken van te genieten.
100% quality-time  O0 :**

Didi

De afgelopen jaren zijn het 3 a 4 campings en één keer een Hotel.
Netheid is voor de dommen, alleen genieën beheersen de chaos