Frollisysteem in deksel

Gestart door Patrick 01, augustus 06, 2022, 08:15:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Patrick 01

Na 2x met onze nieuwe 2e hands camplet Concorde gekampeerd te hebben zijn we in de deksel gaan liggen ivm de wielkasten. Het frollisysteem gaat alleen alle kanten op bij inklappen. Zijn er die ook het frollisysteem in het deksel hebben en hoe hebben jullie die dan vast gemaakt aan het deksel?

Patrick 01

Wat oplossingen gezien. Iemand had klittenband aan de bak vast gemaakt en daarop het frollisysteem. Dat lijkt me wel een aardige oplossing die ik kan gaan proberen. Een andere oplossing is een verhoogt bed in de wagenbak maken. Dat ga ik maar is uitmeten wat mogelijk is. Ook wel een en ander over terug gevonden, nog niet zo makkelijk. Wellicht offer ik de keuken dan op, vind een losse keuken fijner.

goofy124

Ik heb het frollisysteem er in gekit

Gerrytheboss

Sorry, maar ik ben nieuw in de wereld van de vouwwagens. Mijn naam is Ger, 65 jaar en partner van Conny.
Mijn vraag is: wat is in godsnaam het frollisysteem?

Groetjes, Ger

Gerrytheboss

O ja. En we hebben sinds kort een camp-let concorde uit 2001

kimopo

Dat zijn een soort schotels die onderling verbonden zijn en dan ahw een verende bodem vormen waar tevens lucht onderlangs kan wat dus voor ventilatie zorgt.

Hiér zie je een voorbeeld
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Alex

Yup die zijn inplaats van een lattenbodem.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

FriedelP