De lijst van de leden die hebben gereserveerd voorhet klapweekend 5-6-7 juni2009

Gestart door Alex, maart 09, 2009, 11:23:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

muis

Wij wilde op zaterdag langs komen maar als jullie allemaal gaan shoppen is dat waarschijnlijk niet echt zinvol.

maika

he muis, dan kom je toch s avonds als dat mogelijk is, anders ga je mee en dan daarna eet je ook mee, als de groep dat goed vinden en dan blijf je ( neem je een tentje mee:P) of je gata naar huis.

Is misschien ene idee?

groetjes suzette

mr4hughz

Citaat van: muis op mei 26, 2009, 11:46:13 AM
Wij wilde op zaterdag langs komen maar als jullie allemaal gaan shoppen is dat waarschijnlijk niet echt zinvol.
Je kan ook savonds langskomen met een kratje bier :) of ijs/frisdrank .. .. zo snel is het niet donker ..

als we met zijn alle gaan bbq-en .. iedereen neemt wat te vreten mee ..

iedereen BBQ ??  in het blauw bbq (eigen eten/iedereen wat? restaurant met slecht weer !
1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper.  /jamet?
2: Petra en Marcel       /Europa camper
3: robh + de kinderen
4 :Nout & Rianne Klaver met onze zoon van 5 (Jurriën) & dochter van 8 (Valérie) jaar /Trigano Odyssee
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5) /Holtkamper Flyer Bedouin
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   /Roadmaster
7: Victor+Suzette en de kleine. /La Boheme Maxi bbq iedereen wat ..
8: lucienne  ,Vinus, Kirsten 13 en Luca  12 . /Trigano odyssee

Ik moet het er nog met het thuisfront over hebben,
Ik denk echter voor ons aan een aardappel salade (koud) en gegrilde kippen pootjes/sate stokjes  + stokbrood

Onze skotelbraai  kan ook benut worden voor ander vlees  .. of ik kan andere units er opplaatsen
ik weet niet zeker of we nog mochten BBQ-en (indien er mensen zijn die het willen vraag ik het wel even na)

andere opties zijn:
- aardappels in schil gekookt (smaakt net als op het vuur gepofte aardappels, voedzamer en zeer simpel)
- pannekoeken (voor de kids??)
- pasta salade
- satesaus
- hamburgers (met of zonder broodje, ui, augurk etc)
- gebakken aardappels
- .... ???

Voor eten denk ik met name aan snel,simpel reken met je gerecht op 3 of 4 personen,  kleine porties werkt beter. ..
beter 3 keer lopen en dan gelijk eens bij iemand anders aan tafel te schuiven .. praten + eten ..
o ja drinken moet ook gezorgt worden .. frips enzv ..
als iedereen iig voor een gedeelte opwerpt ..

ps ik heb nog een picnic tafel die ik zo de auto in kan mikken zodat de kids bij elkaar kunnen zitten.
klein tafeltje erbij van ons dan schuiven we wel bij de volwassenen ergens aan :) idee ?

denk om 17:30/18:00 te starten met koken .. en wat klaar is kan gedeelt worden ..
salades en stokbrood vooraf en tussendoor
- warme dingen zijn daarna wel klaar
- natafelen/afwassen ..
- afsluiting  

wij zullen rond 21:00 22:00 vertrekken richting huis denk ik zo

mr4hughz

Citaat van: maika op mei 26, 2009, 12:13:25 PM
he muis, dan kom je toch s avonds als dat mogelijk is, anders ga je mee en dan daarna eet je ook mee, als de groep dat goed vinden en dan blijf je ( neem je een tentje mee:P) of je gata naar huis.

Is misschien ene idee?

groetjes suzette

grr vrouw was me net voor  >:(  :+

muis

Moeten even  kijken, volgende dag hebben we een familiedag dus blijven doen we sowieso niet, anders waren we  met de vouwwagen gekomen. Moet even kijken dat het niet te laat wordt voor de kids (5 en 8.) anders zijn ze de volgende dag niet te genieten.

mr4hughz

Citaat van: muis op mei 26, 2009, 12:31:17 PM
Moeten even  kijken, volgende dag hebben we een familiedag dus blijven doen we sowieso niet, anders waren we  met de vouwwagen gekomen. Moet even kijken dat het niet te laat wordt voor de kids (5 en 8) anders zijn ze de volgende dag niet te genieten.
wij hebben zondag een verjaardag .. van de kleine

maika

muis, kweet niet waar je vandaan komt, maar als jerond een uurtje of 9 vertrekt is toch niet laat?

Zoals me mannetje zei wij hebben de volgende dag een verjaardag van de kleine( die is eigenlijk die zaterdag jarig.)

Maja het is en blijft jullie keus. Hoe meer vreugt hoe meer ziel.

groetjes suzette

Alex

Ik neem de gas bbq mee.
Volgens mij mag je die altijd wel gebruiken.

Zal nog even kijken of we zelf gemaakte slaatje mee gaan nemen.
Anders word het een bak uit de koeling. :P
In ieder geval genoeg vlees. ;)
Als ze daar geen slecht weer voorziening hebben lijkt me uit eten een optie.

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

marcel.s

1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper.  /jamet?
2: Petra en Marcel       /Europa camper
4 :Nout & Rianne Klaver met onze zoon van 5 (Jurriën) & dochter van 8 (Valérie) jaar /Trigano Odyssee
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5) /Holtkamper Flyer Bedouin
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   /Roadmaster
7: Victor+Suzette en de kleine. /La Boheme Maxi
8: lucienne  ,Vinus, Kirsten 13 en Luca  12 . /Trigano odyssee

marcel.s

Citaat van: Alex op mei 26, 2009, 07:30:33 PM
Ik neem de gas bbq mee.
Volgens mij mag je die altijd wel gebruiken.

Zal nog even kijken of we zelf gemaakte slaatje mee gaan nemen.
Anders word het een bak uit de koeling. :P
In ieder geval genoeg vlees. ;)
Als ze daar geen slecht weer voorziening hebben lijkt me uit eten een optie.

wij de safari chef van cadac :#

gewoon gezellig in de regen ? ::)

muis

Citaat van: mr4hughz op mei 26, 2009, 12:48:33 PM
wij hebben zondag een verjaardag .. van de kleine

Dat begreep ik idd uit een vorig bericht, verjaardagen op de camping zijn altijd bijzonder (Ed is in de zomervakantie jarig), slingers horen bij onze standaard uitrusting  :#   Het gaat om een speciale dag ivm het 55 jarig huwelijk van mijn vader (84) en moeder (79) Heb even overlegd en ik ga er vanuit dat we zaterdag komen, we kijken nog even of we ook eerst naar Obelink gaan of dat we meteen door rijden naar de camping.

Alex

Citaat van: muis op mei 27, 2009, 12:25:49 AM
Dat begreep ik idd uit een vorig bericht, verjaardagen op de camping zijn altijd bijzonder (Ed is in de zomervakantie jarig), slingers horen bij onze standaard uitrusting  :#   Het gaat om een speciale dag ivm het 55 jarig huwelijk van mijn vader (84) en moeder (79) Heb even overlegd en ik ga er vanuit dat we zaterdag komen, we kijken nog even of we ook eerst naar Obelink gaan of dat we meteen door rijden naar de camping.
Als je gaat ik heb 1 pretpakket met gratis koffie extra besteld. :P
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

petra.r

1: Bonny en Alex + de kinderen Annemiek en Jasper.  /jamet?
2: Petra en Marcel       /Europa campersafari chef en gas pitten, en wat lekkers ik zie wel.
5: Marcel + Susanne  met kinderen Iselda (5,5) en tycho (3,5) /Holtkamper Flyer Bedouin
6: Richard Anne-Marie en Rory 6 jaar   /Roadmaster
7: Victor+Suzette en de kleine. /La Boheme Maxi bbq iedereen wat ..
8: lucienne  ,Vinus, Kirsten 13 en Luca  12 . /Trigano odyssee

als iedereen iets meeneemt, hebben we van alles wat, gewoon rekening houden met je eigen wensen, dan wordt het vast wel leuk.
en wat extra's .. :** KK W: W: W: W: W: W: W: W: W: W: