welke hobby's hebben jullie?

Gestart door erik hendriks, maart 17, 2009, 06:20:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

vic36shorty

Ja hallo niet op elke slak zout leggen grrrrrr

Karstenburgwal

Anders...

Boogschieten  8) 8) We zijn deze vereniging net gestart!
www.stadsschutterijculemborg.nl

Daarnaast ga ik graag vliegvissen :-)

FriedelP

Heel wat.

Ben amateur astronoom, en zo in de wereld van lichthinder en lichtvervuiling verzeild geraakt waar ik voorzitter ben van een vlaamse vereniging en ook een europese vereniging coƶrdineer, actief ben in expert groepen wereldwijd, mee werk aan astronomie en werelderfgoed met unesco, ....

Verder nog verenigingsleven met ouderraden, schoolraad waar ik ondervoorzitter en voorzitter van ben, milieuadviesraad, klimaatraad, verskeerscommissie.

Dat allemaal in de vrije tijd kan ik je garanderen dat die meer dan behoorlijk gevuld is en niet veel tijd voor andere zaken over blijft! Af en toe onthaasten en van alles weg zijn is dan absoluut een must en waar kan je dat beter doen dan op een camping!  :J

linda75

no 1 is dieren.. mijn hond is elke dag 1.5 uur de klos voor een stevige wandeling en daarnaast doe ik jachttraining en /of behendigheid met haar. ik hoor der overigens nooit mopperen. 8)
daarnaast ben ik elke dag wel te vinden in en rondom de stal waar we zorgen voor een oude pony en een paard. dochterlief rijd nog ik momenteel al 8 mnd niet ivm blessure vh paard maar voor die tijd ook actief rijden.. buitenritten over het strand etc..

dan no 2. mijn gezin ( eigenlijk staat die op no 1 maar no 1 voer ik uit als de rest op school of werk zit)
no 3. reizen.. klappen of skieen en om de zoveel jaar een ver reisje
no 4 sporten ik probeer naast mijn dagelijkse portie beweging 1-2 x p week te sporten ( hardlopen of naar de sportschool)
no 5 werken.. heb een hele leuke baan maar vermaak me thuis ook erg goed..

Cees Wijnen

Ik heb als hobby alles wat met de scheepvaart te maken heeft.
En dan met name de sleepvaart heeft mijn uitgebreide interesse.

muis

Citaat van: Cees Wijnen op juni 04, 2017, 03:25:35 PM
Ik heb als hobby alles wat met de scheepvaart te maken heeft.
En dan met name de sleepvaart heeft mijn uitgebreide interesse.
gaaf, mijn broer heeft in de jaren 80 bij Smit Lloyd gevaren :J

Cees Wijnen

Och zeg das leuk zeg.
Ik ben zelf een ex schipperszoon en we hadden een sleepscheepje dus vandaar mn interesse in de sleepvaart

solex

Nog steeds de zelfde hobby,oldtimer brommers en hulpmotoren maar onlangs de hobby wat ingekrompen.
In totaal 18 brommers weg gedaan en nog 4 stuks over tot grote vreugde van vrouw lief. :)
Nu enkel nog een bsa winged wheel,2 solexen en een vespa ciao van de eerste serie.
Mvgr

Als je schrijffouten vind mag je die houden.

winnieandbuzz

Oldtimer auto. Doe het zelf in en rond het huis.

Sparky

Oldtimer auto weg gedaan, alleen nog de motor. Een Honda Super Magna uit 1987.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gait

Vele hobby's: klussen, meubelmaker spelen, tuinieren, bijen houden en op nr 1 gezin en kleinkinderen

ejpwg

sanneman

Poeh, best veel stiekum:
Gezin (telt dat als hobby?)
Stappen! (Herstel-tijd wordt steeds langer, maar met de mannen proberen we nog steeds voldoende tijd in kroegen door te brengen)
Fietsen (racefiets)
Hardlopen (laag pitje: kapotte knie)
Netflix!
Golfen (veel te weinig tijd en aanleg voor)
Auto's (er moet iets geks voor de deur staan)
Bakken (liefst hartige zooi, maar met vier dames thuis sta ik vaak koekjes, cupcakes en aanverwant spul te fabriceren!)

Fassie

Lastig hoor hobby's. Ik vind lezen leuk, maar lukt al een tijdje niet i.v.m. een hoofd die vol zit. Kinderen zijn ook een goed tijdverdrijf. Vakantie en sporten (beachvolleybal zonder zee :), baantjes zwemmen, wandelen en fietsen) zijn ook een aangenaam tijdverdrijf, maar gebeurt natuurlijk veel te weinig. Daarnaast is er in een koophuis ook altijd wel iets te klussen. En omdat ik dan niet weet waar ik moet beginnen ga ik dan tv kijken.

Pollotti

Lezen, wandelen, geocaching, eten/drinken met vrienden, wat van de wereld zien (meerendeel Europa) met of zonder vouwwagen