!!! Let op!!! oude bankrekening van de club is opgeven.

Gestart door Alex, december 29, 2022, 12:55:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hemertje

[quote author =Alex link=topic=27600.msg350499#msg350499 date=1672848233]
Komt allemaal goed.
als ik alles op orde heb doe ik het in 1 keer tegelijk.
[/quote]

En al op orde?  :P

Alex

De passen zijn binnen.
Maar heb het nogal druk met nachtdiensten.
Zal dit weekend iedereen even een berichtje sturen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

GertjanA

Alex

We zijn eindelijk weer begonnen met versturen.
Op naar een mooi klapjaar met veel zon.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

mar-ine

kimopo

Citaat van: Alex op januari 04, 2023, 05:03:53 PM
Komt allemaal goed.
als ik alles op orde heb doe ik het in 1 keer tegelijk.

Stuur je het dan naar iedereen in de pb ?  Want wij willen het ook graag weten natuurlijk  :J
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Alex

Citaat van: kimopo op februari 06, 2023, 08:59:06 PM
Stuur je het dan naar iedereen in de pb ?  Want wij willen het ook graag weten natuurlijk  :J
Had hem binnen gekregen.
Door drukte nog niet beantwoord.
Komt goed.

Verstuurd vanaf mijn 2109119DG met Tapatalk

Mike

Ik heb aantal weken geleden betaald maar geen rwaktie gehad is het wel goed binnen gekomen?
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.

Alex

Heb je een pb gedaan.

Verstuurd vanaf mijn 2109119DG met Tapatalk

getiem

Ik zie dat iedereen die betaald heeft zijn forumstatus ook is aangepast naar Goldmember.   Kom ik daar ook voor in aanmerking?   8)
Kamperen met de wouw-factor

Alex

Als er betaald is wel.  ;)
Zal vanavond eens kijken of er iets mis is gegaan.

Alex

Vergissing recht getrokken.
Dank je wel voor het melden.

getiem

Kamperen met de wouw-factor