Basic luifel Cabanon Malawi 2.0

Gestart door Johan75, mei 15, 2023, 09:20:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

Johan75

Heeft misschien iemand een alternatief voor de basic luifel voor de Cabanon Malawi 2.0? Ik vroeg me bijvoorbeeld af of een luifel van de Cabanon Andorra tent of Discovery past op de wagentent van een Cabanon Malawi 2.0. Het gaat met dus niet om de luxe panorama luifel.

boswachter

Ik weet niet van welk jaar de malawi 2.0 is, maar De Wit uit Schijndel liet vaak oudere modellen anders stofferen en verkocht deze als Europa Camper (wij hebben er gelukkig een, geen boogtent voor mij) de luifels daarvan zouden ook goed op een Cabanon moeten passen, want de wagentent is gelijk (mijn zwagert heeft een cabanon, met zo'n voortent die ik niet wil omdat deze te laag, onhandig en klein is :p )

Johan75

Oké, super en dank je wel! Ik ga hiermee verder aan de slag.

muis

Ik vraag het me echt af en ik denk van niet maar De Wit in Schijndel weet dit wel. Ik zou het daar vragen voor je een miskoop doet.

Europa Camper is trouwens een eigen merk van de Wit, gemaakt door Cabanon.

Rijksen

Veel vouwwagenbouwers doen tussendoor nog wel eens een upgrade of aanpassing dus ben het eens met voorgaande sprekers. Doe navraag bij De Wit, zij weten wat wel en niet op welke wagen past. Kan zo maar zijn dat de Malawi 2.0 de andere niet is en er toch kleine aanpassingen zijn doorgevoerd.

Drikusniet

Of je koopt een rits van De Wit  van de goede lengte een die op de goede manier op een andere luifel (laten) naaien.

Klapmoose

In de cabanon groep op Facebook zijn een paar 'handige Harry's' die een soort adapter/tussenstuk hebben gemaakt om de zonneluifel aan de wagentent van de Malawi te bevestigen. Wellicht kun je daar eens vragen.

Yella

Citaat van: Klapmoose op juni 20, 2023, 08:37:32 PM
In de cabanon groep op Facebook zijn een paar 'handige Harry's' die een soort adapter/tussenstuk hebben gemaakt om de zonneluifel aan de wagentent van de Malawi te bevestigen. Wellicht kun je daar eens vragen.
Waar kan ik die Facebook Cabanon groep vinden? Gezocht, maar kwam het niet tegen.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

Klapmoose