Op zoek naar 2 - 3 persoons tent

Gestart door Jootje1710, mei 15, 2023, 10:02:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jootje1710

Hoi,

Mijn oudste dochter wil kamperen en is op zoek naar een 2 - 3 persoonstent. Heeft iemand er eentje over?

Groetjes, jootje1710
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

FrankAndrea

EriLin

Wij hebben deze nog over
Omgeving amersfoort ;)

Jootje1710

Dankjewel voor de reacties, ik geef het door aan dochterlief  :H
Antoon & Jolande van Harselaar met de kids (Steven, Emmy en Fleur), Aart Kok Livingstone Game Drive 2018 :-)

poldertoerist

Ik heb evt.  Een de Waard zilvermeeuw in de aanbieding.  Wel op leeftijd maar topding!
Adventure Awaits

kimopo

Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Jon

Als ik de twee laatste aanbiedingen zie , denk ik dat de betreffende dochter toch iets anders zoekt. De Zilvermeeuw is super maar wel een klusje :P
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Hemertje

Citaat van: Jon op mei 23, 2023, 01:22:08 AM
Als ik de twee laatste aanbiedingen zie , denk ik dat de betreffende dochter toch iets anders zoekt. De Zilvermeeuw is super maar wel een klusje :P

dat kan je van de 2 Seconds tent niet zeggen  :P

poldertoerist

Leuk dat de De Waard weer een tevreden baasje  heeft.

Nogmaals heel veel plezier ermee (voor je dochter)

Adventure Awaits

Jon

De Waard heeft alleen maar tevreden baasjes.....
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Jootje1710

Dochter heeft een De Waard tent dus topic mag gesloten worden  :J :J :J

Alex

Bedankt voor het melden.
Altijd mooi te zien hoe leden andere leden helpen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden