Masterclass kitchen indeling maken

Gestart door AnneliesPrado, mei 17, 2023, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jon

Nog niet, oldschool software :P IOS 10.3.3
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

AnneliesPrado

🌿 Annelies 🌿

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

edwin_t

Complimenten! Super mooi gemaakt!
Biedt weer inspiratie :)3]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Theu

Mopo

Citaat van: Dopra op juli 18, 2023, 08:37:39 AM
De keukenindeling is helemaal klaar en drie weken uitgeprobeerd tijdens onze vakantie in de Drôme.
Ik heb uiteindelijk drie onderdelen gemaakt en de bestekbak aangepast, want die vond ik te groot en niet efficiënt.
Ben heel blij met het resultaat; alles heeft een vaste plek en blijft tijdens het rijden goed staan.
Wij kamperen met z'n tweetjes, maar er zijn veel meer mogelijkheden om meer mee te nemen als je met meerdere personen bent. Je kunt dan kiezen voor stapelbare bekers en schaaltjes e.d.
De bestekbak heb ik vrij diep gemaakt, dus daar kan nog veel meer bestek in.

Even een filmpje en wat plaatjes daaronder:

https://www.flickr.com/photos/198357752@N06/53053355687/in/photostream/lightbox/

Dit maakt de keuken stuk aantrekkelijker! Wat geweldig gemaakt!

Hanneehh

Mooi zeg!  Mag ik vragen welke draaischijf je gebruikt heb?

AnneliesPrado

🌿 Annelies 🌿

Hanneehh

Mede naar aanleiding van dit topic ben ik zelf ook aan de slag gegaan met een draaischijf. Ben zelf tevreden over het praktische resultaat, afwerking iets minder. Maar voor het doel meer dan geschikt. Daarnaast gezorgd met een 8mm staafje dat de draaischijf ook tijdens het rijden gewoon stil blijft staan.
Besteklade is gemaakt van een oude IKEA besteklade die ik nog had liggen.

Doe er je voordeel mee of doe wat inspiratie op. Of laat het lekker voorbijgaan  :O

Holtkamper_038

Ziet er heel erg mooi uit!
Weet iemand of deze masterclass kitchen tussen de Cocoon en de Kyte (2011) indentiek is?

OhPeeCee

De Kyte masterclass kitchen is geen los staand geheel. Vanuit de ruimte knder het bed kan je erbij. Maar je kan het altijd erin bouwen.

AnneliesPrado

Citaat van: Holtkamper_038 op maart 05, 2025, 08:31:51 PMZiet er heel erg mooi uit!
Weet iemand of deze masterclass kitchen tussen de Cocoon en de Kyte (2011) indentiek is?
Dank je.
Ik heb ooit gebeld met Holtkamper over de maatvoeringen en mij werd verteld dat de Masterclass kitchens in de loop der jaren steeds werden aangepast qua maten. Kwestie van secuur meten dus, als je zelf een indeling wil maken.
🌿 Annelies 🌿

Alex

Citaat van: OhPeeCee op maart 06, 2025, 09:13:45 AMDe Kyte masterclass kitchen is geen los staand geheel. Vanuit de ruimte knder het bed kan je erbij. Maar je kan het altijd erin bouwen.
volgens mij is de kyte s wel los.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

OhPeeCee

Ja, Kyte S is de voorloper van de huidige Aero. Maar de vraag was Cocoon en Kyte. En zover ik weet is bij de Kyte de keuken niet bereikbaar onderweg want de tent ligt erop. Wel bereibaar via het pack en go systeem, oftewel de rits open opentrekken (niet lostrekken, 2 cm voordat het ruitertje de eindstop nadert stoppen ) die tent aan wagen koppelt en het bed omhoog trekken. 

Holtkamper_038

Bedankt voor de snelle reactie, aangezien ik zelf niet zo handig ben ga ik even kijken of ik dit kan uitbesteden aan iemand die dit wel is  :P