Nieuwe logo voor de ledenpas.

Gestart door Alex, augustus 30, 2023, 04:03:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

FriedelP

Vindt het wel tof gedaan door met de letters te spelen en zo toch het onderwerp duidelijk te maken. Ook het neuswiel en trekhaak leuk gedaan met de letters.

Alex

Ook omdat we een ondersteunende Facebook pagina hebben
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

getiem

Nog een extra poging met alleen maar letters in een bepaald font (Aptos Serif).

Maar deze vind ik iets minder geslaagd, maar benadrukt wel meer de opbouw.

Kamperen met de wouw-factor

poldertoerist

Adventure Awaits

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

getiem

Voor bruikbaarheid even nog gecropt.

getiem

En nog een variant op basis van een ander Font type.  Congenial light.

Deze vind ik zelf beter gelukt en is het meest consistent in vormgeving van alle varianten tot nu toe.

Bonny

Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.

FriedelP

Is inderdaad leuk en creatief en mooi.
Ook leuk dat de V juist het vouw gedeelte in van de vouwwagen aanduid en de W het wagen gedeelte van de vouwwagen  :J  Kan niet beter uitkomen.

Theu

Hemertje

nice!

graag een klein formaat, met de nieuwe skin is het logo de helft van de forum pagina  :#

kimopo

Citaat van: getiem op oktober 04, 2023, 04:54:54 PM
En nog een variant op basis van een ander Font type.  Congenial light.

Deze vind ik zelf beter gelukt en is het meest consistent in vormgeving van alle varianten tot nu toe.

Dát is écht 'n tópper... voor mij zegt deze álles
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Alex

Misschien de letters wat groter/duidelijker zodat als de logo kleiner gebruikt word dit beter leesbaar is.

getiem

Dan gaat de dissel van de vouwwagen verloren.

Maar ik kan er wel losse elementen van maken zodat je beide ook los kunt gebruiken op verschillende plekken.