Show je sticker topic.

Gestart door Alex, april 10, 2009, 07:24:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

Alex

Laat hier zien waar je je sticker op hebt geplakt.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

screech

ik heb de stickers nog niet binnen, maar zo komt het er dus (ongeveer) uit te zien!  :#

marcel.s

ik plak hem naast het kenteken, en op de zijkanten, en daarna na het weekend komt er 1 op m'n bus  :**

Alex

Hij komt op de keuken bij de nummerplaat.
En het lijkt er op de er een nieuwe bedrijfs caddy komt en tja daar mag hij niet op ontbreken.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

fish

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik heb ze ook binnen :W Komt ook bij de keuken denk ik. En op de disselbak. En.......ja die 2 andere weet ik nog niet :P

Alex

Op de mooie schone caddy. :P

screech

Citaat van: Alex op april 19, 2009, 02:42:09 PM
Op de mooie schone caddy. :P

Hij steekt mooi af tegen de zwart-geblindeerde ruit!

fish

Citaat van: screech op april 20, 2009, 07:01:48 AM
Hij steekt mooi af tegen de zwart-geblindeerde ruit!

En het zwarte auto`tje :O :O :O :# :# :#

screech

Van het weekend één van de stickers weggegeven aan een vriend. Degene die mede verantwoordelijk is voor de overstap naar een klapper. Thanx Shaba! http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?action=profile;u=965  :W

En die heeft zich ook meteen aangemeld als lid van het forum.  :J
Dat is van de zomer dus weer een klapper met sticker.  :#

shaba

Citaat van: screech op april 20, 2009, 08:17:40 AM
Van het weekend één van de stickers weggegeven aan een vriend. Degene die mede verantwoordelijk is voor de overstap naar een klapper. Thanx Shaba! http://forum.vouwwagenclub.info/index.php?action=profile;u=965  :W

En die heeft zich ook meteen aangemeld als lid van het forum.  :J
Dat is van de zomer dus weer een klapper met sticker.  :#

We voelden ons zeer vereerd Screech!  :W En uiteraard gelijk lid geworden van het forum :-) Helaas staat onze klapper in de stalling (naast die van jullie) dus die moet nog even wachten op zijn huldiging.....

Richard

Mooi is wel he!!
Mss laat ik hem wel tattoeren op me lichaam >:( >:( >:( :J

fish

Alex

Bluf.:P
Dat willen we zien de eerste vouwwagenclub groupie. :P

marcel.s

waarom heb ik die sticker nog niet op m'n bus?
:X

HarryV

Ik heb ze al hoor 4 stuks  >:( >:( >:( >:(