Club vlaggetjes (peiling 2024)

Gestart door kimopo, mei 13, 2024, 02:40:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mrtnasdf en 1 gast bekijken dit topic.

kimopo

Citaat van: OhPeeCee op april 03, 2025, 09:47:20 AMDoe mij er ook 1

🙄 Dus niet alleen voor 'n hoodie maar toch ook hiér interesse aangegeven te hebben @ohpeecee

Maar als die interesse komt te vervallen hebben we dus nog 2 (of zelfs 3) vlaggetjes over 😊
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

kimopo

:> Jawel, ik heb vanmorgen gewoon besloten om (25) nieuwe vlaggetjes te laten maken.
Als het goed is kan ik er vrijdag of maandag foto's van maken.

Ze zullen niét zo uniek zijn als die van vorig jaar maar wél uniek 😉

Kostprijs wordt wat gunstiger want het is nu geen maatwerk én er was 'n % actie.
Mogelijk kan deze variant dus verzonden worden voor dezelfde prijs als vorig jaar (wat toen echter excl. verzendkosten was)

Het gewicht gaat dalijk bepalen hoeveel er eventueel in 1 postzegel zending verstuurd zou kunnen worden.
Uiteraard zijn ze ook bij 't Hemelvaart klapweekend verkrijgbaar ☺️

Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

patser

Citaat van: kimopo op april 29, 2026, 01:24:26 PM:> Jawel, ik heb vanmorgen gewoon besloten om (25) nieuwe vlaggetjes te laten maken.
Als het goed is kan ik er vrijdag of maandag foto's van maken.

Ze zullen niét zo uniek zijn als die van vorig jaar maar wél uniek 😉

Kostprijs wordt wat gunstiger want het is nu geen maatwerk én er was 'n % actie.
Mogelijk kan deze variant dus verzonden worden voor dezelfde prijs als vorig jaar (wat toen echter excl. verzendkosten was)

Het gewicht gaat dalijk bepalen hoeveel er eventueel in 1 postzegel zending verstuurd zou kunnen worden.
Uiteraard zijn ze ook bij 't Hemelvaart klapweekend verkrijgbaar ☺️

Ik wil er 1. Kom hem wel ophalen op het klapweekend2026, sta er toch ::)