Het grote klapweekend 2025 chat topic

Gestart door Alex, mei 20, 2024, 08:19:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stefaan

Mijn zoon Jonathan is al 2 jaar bezig aan zijn zwendiploma, iets met zijn ziekte (EDS) en in februari haald hij zijn A diploma, nu is er een grote kans dat hij moet afzwemmen voor B op zaterdag na hemelvaart en dus in het klapweekend. Zal ik dus even een middagje weg zijn mocht dat gebeuren

Alex

Sommige dingen gaan voor.
En je wilt wel dat je kind goed leert zwemmen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Tim_V

Citaat van: Stefaan op mei 12, 2025, 07:37:03 PMMijn zoon Jonathan is al 2 jaar bezig aan zijn zwendiploma, iets met zijn ziekte (EDS) en in februari haald hij zijn A diploma, nu is er een grote kans dat hij moet afzwemmen voor B op zaterdag na hemelvaart en dus in het klapweekend. Zal ik dus even een middagje weg zijn mocht dat gebeuren

Goed bezig! En veel succes met diploma B!

Bonny

Citaat van: Stefaan op mei 12, 2025, 07:37:03 PMMijn zoon Jonathan is al 2 jaar bezig aan zijn zwendiploma, iets met zijn ziekte (EDS) en in februari haald hij zijn A diploma, nu is er een grote kans dat hij moet afzwemmen voor B op zaterdag na hemelvaart en dus in het klapweekend. Zal ik dus even een middagje weg zijn mocht dat gebeuren
Hebben we daarna een feestje  :>
Alles wat we zijn is het resultaat van wat we hebben gedacht.