Klapuitje Smitveld.

Gestart door Alex, augustus 02, 2024, 08:33:07 AM

Vorige topic - Volgende topic

Gekoppelde gebeurtenissen

Alex

Citaat van: FriedelP op december 01, 2024, 10:46:13 PM
Vroeger was er een Belgisch vouwwagenmerk, Imrocar in Deinze. Mijn ouders hebben er zo eentje gehad. Maar nu is er geen Belgisch merk. Je hebt voor zover ik weet twee zaken die met vouwwagens bezig zijn, eentje verdeelt alleen raclet - trigano, de andere meer campooz.

Dus vrees er een beetje voor. Zuiden van Nederland zou ook al haalbaarder zijn.

Maar ik versta zeker dat jullie geen rekening kunnen houden met die paar Belgen die op het forum zitten.
Als er meer te doen was op vouwwagen gebied waren we zeker meer jullie kant op gekomen.
Mischien eens bij jamet kijken.  ;)
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Hemertje

het wordt tijd voor de nieuwe software zodat we de draadjes en de foto's kunnen liken en een duimpje kunnen geven voor de organisatie!

WW

kimopo

Wij verbleven in Alkmaar alwaar we 's middags nog even door 't centrum gegaan zijn.
Leef vandaag, je weet nooit of er nog een morgen komt

Klavertjes

Geluk ontstaat als wat je denkt, wat je zegt en wat je doet in harmonie zijn
(geleend van Mahatma Ghandi)

Alex

Er zijn trouwens foto's gemaakt waaronder een groeps foto .
Mocht er interesse zijn kun je die opvragen en dan mailen we hem even.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden