Aanschaf Camplet Apollo lux 2008

Gestart door eric27, augustus 15, 2024, 10:30:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

eric27

Wij gaan morgen als het redelijk weer is kijken naar een Camplet Apollo lux uit het jaar 2008.
Zijn er specifieke punten waar je extra op moet letten bij deze vouwwagen?

Eric.

Jon

Gebruik de zoekfunctie even, staat nogal wat op over dit type.
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Jer81

Citaat van: eric27 op augustus 15, 2024, 10:30:24 PM
Wij gaan morgen als het redelijk weer is kijken naar een Camplet Apollo lux uit het jaar 2008.
Zijn er specifieke punten waar je extra op moet letten bij deze vouwwagen?

Eric.
Kijken of het fris ruikt, het doek er goed uitziet en ook de binnententjes. Dus zonder zwarte spikkeltjes. De gebogen stok bij de keuken kan relatief eenvoudig gerepareerd worden.
Verder staat van de banden. Of de lichten geen vocht vasthouden en andere standaard zaken bij een aanhanger.

Maar goed, al mijn tips zijn net een dag te laat. Ben wel reuze benieuwd hoe het was en of je nu de gelukkige eigenaar bent van een mooie vouwwagen.

eric27

Il zou vrijdag gaan kijken maar toen was het te slecht weer om de vouwwagen open te klappen.
Ik ga nu morgen vroeg kijken.
Bedankt voor de tips. Meer tips zijn altijd welkom.

eric27

Nou van ochtend wezen kijken en de vouwwagen gekocht.
Zag er goed uit en wat een super licht dicht.
Net thuis even opgezet en weer ingklapt in mijn eentje en dat is echt goed te doen.

Wij hebben hem aangschaft om er volgend jaar een vier weken mee rond te reizen door Zweden en Noorwegen.
Iemand daar nog tips over vrij kamperen of toch op de campings?

Eric.

Alex

Op het forum is genoeg te vinden.

Dat je maar veel plezier mag beleven aan je mooie wagen.
We zien de foto's graag tegemoet.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

eric27

De eerste aanschaf is er voor de reis van volgend jaar.
Nu wil ik graag een dakkoffer erop monteren of er zijn ook van die soort zakken die je op de imperiaal kunt monteren.
En welke dakkoffer of bagagezak raden jullie aan?

Eric