Jamet ECO Compact

Gestart door jeroennus, oktober 14, 2024, 08:33:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

jeroennus

Toch mijn gezicht hier weer even laten zien. Na een Jamet Outdoor te hebben gehad gaan we voor iets kleiner.

We twijfelen nog tussen een Aart Kok River Lodge en de nieuwe Jamet Eco compact.

Die laatste lijkt een no-brainer voor de prijs van rijklaar incl luifel voor 7000 euro.

Alex

Vroeger 2 jamets gehad en toen zat het wel goed met de prijs kwaliteit verhouding.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

Jon

Denk ik ook, die 5K zou ik in mijn zak houden...
Combi Camp Country 2016, daarna de Waard Kuifmees, nu even niets. September '24 test van de Shelter.

Yella

Citaat van: Alex op oktober 14, 2024, 08:45:49 PM
Vroeger 2 jamets gehad en toen zat het wel goed met de prijs kwaliteit verhouding.
Mee eens Wel in het begin met onze nieuwe Outdoor destijds lekkage gehad in de wagenbak. Maar dat is later opgelost door de dealer.
www.jawamarkt.nl voor boeken en handleidingen.

jeroennus

Thanks voor de reacties bevestigde al een beetje het vermoeden..

We gaan nog wel bij Aart Kok kijken maar inderdaad ik denk dat we die 5000! euro in de knip laten zitten.

Alex

Ik zou meer kijken naar gemak.
Dus niet te veel zware handelingen om hem uit te klappen.
Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

sngltrck

Wij hebben na 7 jaar gebruik gemaakt te hebben van onze Jamet Dakota Outdoor nu een Compact Eco gekocht. De kinderen sliepen toch al in eigen tentjes dus het extra bed was niet meer nodig. Ik ben ook benieuwd hoe het doek zich zal houden de komende jaren maar ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Ten Cate tegenwoordig slechte doeken maakt maar we gaan het zien :)

Kevin2

Dat ziet er uit als een handig wagentje! Erg vergelijkbaar qua systeem met een Trigano Odyssee of Jametic, alleen dan zonder het in de breedte uitvouwen. Daardoor lijkt 'ie ook makkelijker in je eentje op te zetten. En schappelijk geprijsd!

Vergeleken met de Aart Kok lijkt me deze Jamet een logischere keuze.

Ik zou zelf toch m'n keuken missen, maar ik weet dat de meningen daarover verschillen :P

sngltrck

Citaat van: Kevin2 op juli 08, 2025, 01:14:23 PMDat ziet er uit als een handig wagentje! Erg vergelijkbaar qua systeem met een Trigano Odyssee of Jametic, alleen dan zonder het in de breedte uitvouwen. Daardoor lijkt 'ie ook makkelijker in je eentje op te zetten. En schappelijk geprijsd!

Vergeleken met de Aart Kok lijkt me deze Jamet een logischere keuze.

Ik zou zelf toch m'n keuken missen, maar ik weet dat de meningen daarover verschillen :P
De keuken was voor mij ook een mogelijk gemis maar met een snel opzetbare keuken redden we het ook wel denk ik. Koken deden we er al niet op dus het was vooral voor de opslag alleen. Leuk om op de Facebook groepen ook meer tips en trips bij het gebruik van deze Compact Eco te lezen.

sngltrck

Citaat van: sngltrck op juli 08, 2025, 09:22:18 AMWij hebben na 7 jaar gebruik gemaakt te hebben van onze Jamet Dakota Outdoor nu een Compact Eco gekocht. De kinderen sliepen toch al in eigen tentjes dus het extra bed was niet meer nodig. Ik ben ook benieuwd hoe het doek zich zal houden de komende jaren maar ik kan me niet voorstellen dat een bedrijf als Ten Cate tegenwoordig slechte doeken maakt maar we gaan het zien :)
Toch nog wat info over het doek online gevonden in een verdwaalde brochure:

Je ziet eigenlijk pas dat de Jamet Compact Eco groen is wanneer je het licht- en donkergrijze tentdoek van dichtbij bekijkt. Hier en daar zit een stipje of streepje vermalen spijkerstof in het materiaal verweven. Maar dat is dan ook het enige waarneembare verschil met ander tentdoek. Volgens de specificaties van TenCate is de trek- en scheursterkte van het EcoLine-doek zelfs nog iets groter
dan van conventioneel 280 grams polykatoen, en het materiaal is minstens zo water- en verkleuringsbestendig.