Nieuwe Raclet Panama up 2025

Gestart door Svd1234, december 22, 2024, 04:50:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Peter1982

Ik ben reuze benieuwd. Wij krijgen hem begin juli. Komend weekend nog een laatste keer klappen met de Safari.
Bedankt voor het delen van jullie ervaringen tot nu toe.

Thomas1984

Die scheidingswand binnen die van Boxtel afkomt, hoe is dat bedacht? Ik zie een rechte staander, die de wagentent stevigheid ten goede zal komen, maar die staat schuin voor de achtertent? En is de scheidingswand niet te hoog, gezien deze hangt op de grond én de staanders schuin staan? Ik vind het sowieso een topidee, zo'n separate scheidingwand. Extra stukje privacy. En met dit model vouwwagen, hebben de slapers zelf hun eigen entree/exit naar buiten.

Diana Keulen

Ik ben nieuw op het forum. Wij zijn ook van plan om een Raclet Panama up GL aan te schaffen, maar twijfelen tussen de kleine achtertent of de grote.
Volgens de verkoper in Boxtel zit er in de kleine een binnentent (slaapcabine), wat de grote niet heeft.
Is de grote evengoed prettig om in te slapen?

jenpet

Citaat van: Thomas1984 op mei 12, 2026, 09:24:53 PMDie scheidingswand binnen die van Boxtel afkomt, hoe is dat bedacht? Ik zie een rechte staander, die de wagentent stevigheid ten goede zal komen, maar die staat schuin voor de achtertent? En is de scheidingswand niet te hoog, gezien deze hangt op de grond én de staanders schuin staan? Ik vind het sowieso een topidee, zo'n separate scheidingwand. Extra stukje privacy. En met dit model vouwwagen, hebben de slapers zelf hun eigen entree/exit naar buiten.

Het doekje klik je vast aan de stang vervolgens 2 staanders die extra onder er komen te staan elke hoek 1 en dan kun je het vastzetten. Heb van onze geen specifieke foto hoe is opgezet en wij hebben de antraciet kleur doek gepakt. Maar hier nog een foto van hoe het in boxtel stond en zie je ook de ruimte nog, je kijkt hier zeg maar van buiten naar binnen.

jenpet

sorry foto kon op citaat niet toevoegen. en je ziet die zwarte flappen liggen die schuif je onder het matras en of luchtbed.

KeithWM

Citaat van: Diana Keulen op mei 13, 2026, 01:05:23 PMIk ben nieuw op het forum. Wij zijn ook van plan om een Raclet Panama up GL aan te schaffen, maar twijfelen tussen de kleine achtertent of de grote.
Volgens de verkoper in Boxtel zit er in de kleine een binnentent (slaapcabine), wat de grote niet heeft.
Welkom op het forum! Kan je verder niet helpen, helaas.

jenpet

Citaat van: Diana Keulen op mei 13, 2026, 01:05:23 PMIk ben nieuw op het forum. Wij zijn ook van plan om een Raclet Panama up GL aan te schaffen, maar twijfelen tussen de kleine achtertent of de grote.

ga voor de grote ze kosten beide net zoveel !! de grote is mooi donker en met gaas voor vliegen