Waar hang jij je vouwwagen achter in 2025. Foto's graag!!

Gestart door Kuijfjes, januari 23, 2025, 03:38:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

poldertoerist

op dit moment onderweg
De trekauto is al weer een paar jaartjes deze fijne Fiat Tipo 1.4tjet (met Abarth kuurtje)
Adventure Awaits

Miekje

Steijlen

Alex

Het is zonder  toestemming van de beheerder van dit forum niet toegestaan, informatie, foto's, nieuwsberichten en/of berichtgevingen die verstrekt worden op enigerlei wijze te verspreiden

CEO

Dezelfde combi als vorig jaar.
Lijkt dat we niet zo sociaal aan het laden zijn :# , maar er was hier letterlijk geen andere auto. Na een paar minuten kwam er een 'X' met aanhanger, die keek even naar ons en nam daarna ons voorbeeld een paar laders verder over.
Gisteren en vandaag in totaal 6 keer geladen en 1x moeten afkoppelen.
Als we zo diazontaal over meerdere plekken staan, blijft er altijd iemand bij de auto die in geval van spontane drukte ietwat socialer kan parkeren.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

metalpe

Ik kan wel elk jaar dezelfde foto sturen :) de ccx mag voor de derde keer mee en de Renault grand scenic voor de, ik geloof, 7e. 113000km, heerlijke metgezel en trek en laadpaard. Mag dus nog wat jaartjes mee.

metalpe

Citaat van: Hemertje op april 25, 2025, 08:42:49 PMwe zijn er weer klaar voor!

Ik kan maar niet wennen aan die achterkant, al blijft het qua cx waarde iets zeer slims. Hier in België rijdt hij ook bijna niet, heb er nog maar een stuk of 5 gezien, terwijl ik toch jaarlijks 20000km rij. In Nl zal hij waarschijnlijk veel vaker rijden?

Citaat van: Kiki op april 07, 2025, 03:29:01 PMTot 15 juli achter de Tiguan 2.0 TDI

vanaf dan achter de E tron Q6 S maar vermoedelijk moet bootje thuisblijven dan  :O

Waarom moet die thuis blijven? Mooie auto trouwens.

Longdude

Citaat van: CEO op juni 23, 2025, 09:09:03 PMDezelfde combi als vorig jaar.
Lijkt dat we niet zo sociaal aan het laden zijn :# , maar er was hier letterlijk geen andere auto. Na een paar minuten kwam er een 'X' met aanhanger, die keek even naar ons en nam daarna ons voorbeeld een paar laders verder over.
Gisteren en vandaag in totaal 6 keer geladen en 1x moeten afkoppelen.
Als we zo diazontaal over meerdere plekken staan, blijft er altijd iemand bij de auto die in geval van spontane drukte ietwat socialer kan parkeren.

Dat is toch helemaal prima, wij doen hetzelfde er blijft dan iemand bij de auto, ik heb dit een paar keer gedaan vorig jaar en nog nooit iemand tot last geweest :-)

20240807_080220 by Arjan Koen, on Flickr

CEO

Citaat van: Longdude op juni 29, 2025, 06:56:23 AMDat is toch helemaal prima, wij doen hetzelfde er blijft dan iemand bij de auto, ik heb dit een paar keer gedaan vorig jaar en nog nooit iemand tot last geweest :-)

Dat is het in mijn ogen ook, maar iemand op Insta die een soortgelijke foto plaatste, kreeg het lelijk voor d'r kiezen: al die asociale EV-rijders... houden met niemand rekening... arrogante h*****s en erger. Dus, ik dacht, een kleine toelichting kan geen kwaad.
If you choose not to decide, you still have made a choice!

Mike

Mijn conbinatie.
Filmpje werd gemaakt toen ik hem kocht de beste man filmde hoe ik weg reed. Voor mij leuk omdat ik hem net had gekocht.
Holtkamper Cocoon membrane airco 2012.
Met de Vrouw en Kindjes.
¨The always on Family¨