Hoe afdekzeil goed plaatsen

Gestart door PizzaPieter, februari 02, 2025, 02:21:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Miekje

Citaat van: PizzaPieter op februari 02, 2025, 05:11:56 PMAh, het kan ook een koord zijn inderdaad, die onderste.
Hij is wel 'kleiner' dan het 123 systeem, maar sluit niet af (zit niet straks tegen kar). Da's geen probleem, dus?
Ik snap niet wat je bedoelt met het spannen over het 123 systeem. De kar is rechthoekig.  Ook zonder 123 systeem. De onze gebruikten wij altijd met de onderste flap omdat we spullen op de kar hadden liggen.

Miekje

Ik wil een foto toevoegen maar dat kan niet. "Je bestand is te groot".
Grmbl. Dat moet toch gewoon kunnen met je telefoon?

PizzaPieter

Citaat van: Miekje op april 18, 2025, 08:32:28 PMIk wil een foto toevoegen maar dat kan niet. "Je bestand is te groot".
Grmbl. Dat moet toch gewoon kunnen met je telefoon?

Eerst ff naar jezelf sturen via whatsapp, die foto opslaan en die kun je wel gebruiken

PizzaPieter

Citaat van: Miekje op april 18, 2025, 08:19:07 PMIk snap niet wat je bedoelt met het spannen over het 123 systeem. De kar is rechthoekig.  Ook zonder 123 systeem. De onze gebruikten wij altijd met de onderste flap omdat we spullen op de kar hadden liggen.

Het opklapbare gedeelte is iets breder dan de bagagebak zelf.
Ik span nu het onderste touwtje zo, dat hij net onder het opklapbare gedeelte komt, zodat hij goed afsluit

Miekje

Citaat van: PizzaPieter op april 19, 2025, 03:14:35 PMHet opklapbare gedeelte is iets breder dan de bagagebak zelf.
Ik span nu het onderste touwtje zo, dat hij net onder het opklapbare gedeelte komt, zodat hij goed afsluit

O. Dat is gek. Nou ja. Als jij jezelf maar snapt. :)

PizzaPieter

Wat is daar precies gek aan?Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.